1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום כתב אישום לבימ"ש השלום בפתח תקוה נגד רופא משפחה, בן 38 מגני תקווה, בגין שורה ארוכה של עבירות מין שביצע באמצעות האינטרנט בקטינים - מעשה סדום בקטין, גרם מעשה סדום בקטינים, גרם מעשה מגונה בקטינים בנסיבות אינוס, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, הטרדה מינית, החזקת חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינים ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את העבירות כלפי 7 קטינים בני 11-15.
על-פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שיר בן-עמי רויטמן, בתקופה הרלוונטית הנאשם עבד בסניף של קופת חולים מאוחדת בעיר אלעד.
במשך מספר שנים יצר הנאשם קשר עם קטינים, בטווח הגילאים שבין 11 ל-15, באמצעות יישומים ואתרי היכרויות שונים. במסגרת זו, הנאשם הפנה אל הקטינים התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ביצע עמם שיחות וידאו מיניות במסגרתן שכנע את הקטינים לבצע בעצמם מעשים מגונים ומעשי סדום, ויזם עימם מפגשים מיניים. את שיחות הווידאו שביצע עם הקטינים הקליט הנאשם ושמר במחשבו, ללא ידיעתם או הסכמתם של הקטינים. כמו כן, שלח הנאשם תמונות מיניות של עצמו לקטינים שעימם יצר קשר. מעשיו של הנאשם גלשו אף מעבר למרחב האינטרנטי, כאשר הנאשם נפגש עם אחד הקטינים, וביצע בו מעשה סדום.
באישום נוסף ייחסה הפרקליטות לנאשם עברה של החזקת חומרי תועבה פדופיליים, לאחר שאותרו במחשביו מאות קבצי תמונות וסרטים שהכילו תכנים פדופיליים רבים.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד בן-עמי רויטמן כי "..המשיב, רופא משפחה במקצועו, ביצע לכאורה את המעשים המיוחסים לו על פני תקופה ארוכה של כ-5 שנים, תוך ניצול גילם הצעיר של הקטינים שעניינם מפורט בכתב האישום, תמימותם וסקרנותם, והכל במטרה לספק את צרכיו המיניים. העובדה כי העבירות בהן מואשם המשיב בוצעו על ידו במשך תקופה כה ארוכה מעידה על תעוזתו הרבה ומוסיפה נדבך משמעותי למסקנה בדבר מסוכנותו." "...העובדה כי מעשיו של המשיב גלשו מעבר למרחב האינטרנטי, כאשר המשיב ביצע מעשה סדום פיזי ב-ב.ב., שעניינו מפורט באישום השני, כמו גם פער הגילים הגדול בין המשיב לקורבנותיו, מעידים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו, על נכונותו לנצל עמדת כוח, ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".