1 צפייה בגלריה
ישי אדוארד. צילום: מתוך סרטון שהפיץ מטה בן משה לקראת הסיבוב השני של הבחירות
ישי אדוארד. צילום: מתוך סרטון שהפיץ מטה בן משה לקראת הסיבוב השני של הבחירות
ישי אדוארד. צילום: מתוך סרטון שהפיץ מטה בן משה לקראת הסיבוב השני של הבחירות
בתום מאבק ארוך: אושר מינויו של חבר המועצה וסגן ראש העיר, ישי אדוארד, לתפקיד יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה בעיריית ראש העין. נגד אדוארד הוגשה תלונה על חריגות בניה לכאורה, אך השבוע היועצת המשפטית של העירייה אישרה את המינוי.
התלונות שהוגשו כנגד אדוארד הוגשו בטענה על חלוקה לכאורה של נכס שברשותו ל-4 יחידות דיור והשכרתן, והוספת 5 חניות על זו שהייתה קיימת. לאחר מינויו, פירסם אדוארד פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא הודף את כל הטענות על חריגות הבניה ומסביר כי המניעים להגשת התלונה נגדו היו פוליטיים. כזכור, אדוארד התמודד לראשות העירייה בסיבוב הראשון של הבחירות המקומיות ובסיבוב השני תמך בראש העירייה המכהן שלום בן משה. "אחרי תקופה של כחמישה חודשים בהם כמה 'נשמות טובות' עשו הכל על מנת לסכל את המינוי שלי כיו״ר הועדה לתכנון ובניה, בסופו של דבר ולמורת רוחם - מוניתי לתפקיד", הוא כתב.
בהמשך כתב אדוארד: "תודה לאל, אני הסתדרתי, אני חזק ויכולתי לעמוד איתן מול סופת הרוע האינטרסנטית. אני כחבר מועצה וכיו״ר הועדה לתכנון ובניה מתחייב בפני כל התושבים ללא יוצא דופן, להיות שליח ציבור נאמן ולפעול עפ״י החוק והצדק".
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "מועצת העיר אישרה את מינויו של חבר המועצה עו"ד ישי אדוארד כיו"ר ועדת המשנה המקומית לתכנון ובנייה לאחר שהיועצת המשפטית חוותה דעתה כי הוא אינו מצוי בניגוד עניינים תדיר ובנסיבות אלה, אין מניעה למנותו לתפקיד. הוגשה תלונה על ביתו של עו"ד ישי אדוארד והיא טופלה ככל תלונה אחרת ובינתיים אושרו התוכניות. תכניות ובקשות המוגשות לוועדה נדונות ויידונו בהתאם לנתונים הרלוונטיים, כל מקרה לגופו, בהתאם להוראות הדין והמדיניות הנוהגת במקרים דומים".