1 צפייה בגלריה
צילום: מתוך הרשת החברתית
צילום: מתוך הרשת החברתית
צילום: מתוך הרשת החברתית
הזיקוקים העירו את השכנים: אמש (ג') בשעת ערב מאוחרת נשמעו קולות פיצוצים שהרעידו את שכונת פסגות אפק בראש העין. תושבים מבוהלים, שחלקם חשבו כי מדובר במתקפת טילים על עירם, גילו עד מהרה כי מדובר בסך הכל במסיבת יום הולדת שערכו השכנים מאחד הבניינים.
"היינו בטוחים שאנחנו תחת מתקפת טילים", משחזר אחד השכנים בבניין. "ראיתי הבזקי אור מהמרפסת ושמענו פיצוצים מטורפים. אנשים רצו לממ"דים, תינוקות בכו וכלבים השתוללו. הרגשתי בעוטף עזה".
"פתאום, משום מקום, בשעה 23:00 שמענו רעש חזק של פיצוצים", מוסיפה שכנה מבניין סמוך. "כל השכונה התעוררה. זה היה כל כך עוצמתי שאפילו בתוך הבית הסגור שמענו. זה נמשך כמה דקות, אבל היינו בטוחים שבניין בשכונה התפוצץ. לא הצלחנו להרדם עד כמעט שעתיים אחרי".
"אני עדיין נסערת", מספרת שכנה נוספת. "פתאום התחילו פיצוצים ממש מעל הראש שלנו, קפצתי מהספה והבן שלי שבדיוק נח במיטה רץ אליי לחבק אותי, לא הבנו מה קורה. קבוצת הוואטסאפ של הבניין התחילה לרעוש ולאט לאט התברר לנו שמדובר בזיקוקים".
מה עשיתם?
"חלק מהשכנים הזמינו משטרה וכוחות כיבוי".
השכן שמביתו יצאו הזיקוקים מסר בתגובה: "אין לי עניין לעסוק בכך, וסבור שהעיסוק בכך באופן ציבורי הוא מביש. היה אירוע משפחתי מרגש מאוד ושקט מאוד, 3 זיקוקי ילדים של פורים שבני עשה ספונטנית כדי לשמח את אימו בשעה שמותרת לפי החוק וכך סברה גם המשטרה שהיתה במקום. מדובר לצערי בתלונה קנטרנית של שכנים הנוהגים להתלונן על כל דבר שמתרחש בבניין נגד דיירים אחרים. אדגיש שאני שומר חוק וסדר וככל הנראה הדייר השקט ביותר והמנומס בבניין שאינו מתערב לעולם בויכוחי הדיירים הקנטרנים המתפתחים ביניהם כמעט מדי יום גם בעניינים אחרים. ובכל מקרה מתנצל בשם בני על הרעש הקטן והקצר ועל שהעזנו לחגוג אירוע משפחתי בשקט מופתי לכל אורכו. חג שמח".