מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
בתום חקירה משטרתית מורכבת, הוגש השבוע כתב אישום בגין שוד, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע נגד שלושה צעירים מבת ים וחולון. תחילת החקירה בסוף השבוע שעבר בתלונה שהגיש צעיר (20) תושב בת ים על כך שהותקף באכזריות על ידי קטין (17) אף הוא תושב בת ים, וזאת על רקע חוב כספי. על פי החשד המתלונן הובא לרחוב אנה פרנק בבת ים, באמתלות שונות מצד מכריו אשר קיבלו כסף מהקטין להביאו לזירת העבירה, שם הוא המתין לו עם חשודים נוספים. מהתלונה עלה כי הקטין ריסס גז פלפל על המתלונן, גנב את מכשיר הטלפון שלו, קשר את פיו עם בד, היכה אותו בכל חלקי גופו ואף הורה לו לחפור לעצמו בור תוך שהוא מאיים לקבור אותו שם אם לא יחזיר לו את החוב, על סך אלפי שקלים, בריבית דריבית. במיינט בת ים מדווחים כי עם הגשת התלונה פתחה משטרת ישראל בחקירה מורכבת ונחושה במטרה לעצור את כל המעורבים ולגבש תשתית ראייתית לצורך הגשת כתבי אישום נגד החשודים, כל אחד על פי חלקו.
זוג צעיר מירושלים מבקש להתגרש, אך כבר שנה שהתהליך תקוע. הסיבה: לא הוחלט מה יעלה בגורל הדירה המשותפת ובית הדין הרבני אינו יכול להוציא לפועל את הגט לפני החלטה על הרכוש. ג' בת ה־31, שסובלת משיתוק מוחין, נשואה זה שש שנים לבעלה, בעל מוגבלויות שונות בעצמו. השניים מתגוררים בדירת שלושה חדרים בעיר, שהם זכאים לה ביחד ולחוד בשל המגבלות שמהן הם סובלים. בשנה האחרונה פנו בני הזוג אל בית הדין הרבני והודיעו להם כי ברצונם להתגרש. בבית הדין קיבלו את הבקשה והחלו בתהליך, אך נתקלו בבעיה כשהגיעו לחלוקת הדירה שבה הם מתגוררים. בני הזוג הפרודים פנו אל החברה בבקשה לקבל החלטה בעניינם, שהרי שניהם זכאים לדיור. התקווה היתה שיימצא לכל אחד מהם דיור חלופי או שאחד מהם יקבל בזמן הזה סיוע בשכר דירה עד למציאת מגורי קבע. אולם כבר שנה שבמשרד השיכון, לטענתה של ג', דנים בנושא במסגרת ועדות שונות. סיוע בשכר דירה לא אושר, למרבה האירוניה, מאחר שהוא לא ניתן לזוגות נשואים.
3 צפייה בגלריה
ג' בדירתה. "אני רוצה להתקדם בחיים" | צילום: שלומי כהן
ג' בדירתה. "אני רוצה להתקדם בחיים" | צילום: שלומי כהן
ג' בדירתה. "אני רוצה להתקדם בחיים" | צילום: שלומי כהן
"אני בחורה צעירה ואני רוצה להתקדם בחיים", אמרה השבוע ג' למיינט ירושלים. " אמרו לי שזה יכול לקחת כמה שנים. כל בן אדם שני במדינה מתגרש, למה אני לא יכולה?" ממשרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר נמסר: "אנו מלווים את המקרה. הבקשה הועברה לדיון במשרד השיכון ואנו נעדכן בהחלטה בהקדם. נציין כי משרד הבינוי והשיכון פועל במטרה לזרז ככל האפשר את דיון הוועדה בנושא".
בית העלמין הישן בראשון לציון נחשב פעיל מאוד במהלך שעות היום, ורבים מתושבי האזור מגיעים לשם כדי לפקוד את קברי יקיריהם. כעת מתברר שעיקר העניין מתרחש דווקא בלילות, אז מגיעים למקום זוגות כדי לממש את אהבתם הרחק מעיני הציבור מבלי שפרטיותם תפגע. "נודע לי על הטרנד המדובר במקרה", סיפר יגאל שרף, בעל משרד החקירות "סקיי", למיינט ראשון לציון, "סבתא של צעירה בשנות ה-20 לחייה חשדה שהיא משתמשת בסמים וביקשה מאיתנו לעקוב אחריה ולבדוק האם זו האמת בגלל שהנכדה עצמה הכחישה. במהלך המעקב גילינו שאכן היא משתמשת בסמים ואת המימון לכך היא מקבלת מגבר מבוגר ממנה שמשלם לה עבור יחסי מין לא מלאים. המקום שבו הם נפגשו כדי לממש זאת היה בית העלמין הישן, צמוד לקיר הכניסה. כשסיפרתי על כך לילדים שלי הם אמרו לי שמדובר בתופעה מוכרת ושהצעירים מגיעים לשם כדי לקבל פרטיות".
3 צפייה בגלריה
תופעה מוכרת. בית העלמין בראשון לציון, צילום: אבי מועלם
תופעה מוכרת. בית העלמין בראשון לציון, צילום: אבי מועלם
תופעה מוכרת. בית העלמין בראשון לציון, צילום: אבי מועלם
גם אורן, צעיר מקומי, מכיר את התופעה ואף הודה כי היא הגיונית במידה ולא נרתעים. "צעירים שעוד גרים בבית עם ההורים יודעים שבית קברות זה מקום שבלילה הוא מבודד. שם הם מקבלים את הפרטיות שלהם", הבהיר אורן.
זהירות! נחשים בהרצליה. בשבוע שעבר נלכד נחש, ככל הנראה מסוג זעמן שחור, ברחוב חנה רובינא במרכז הרצליה. במוקד העירוני מיהרו לדווח לתושב כי העשבייה והגדר החיה ברחוב טופלו ונוקו, אך לדברי התושבים במקום, העשבייה כלל לא נוכשה והיא עדיין עומדת בעינה. "את הנחש הם לכדו, די מהר", סיפר אחד התושבים למיינט הרצליה, "אבל לא דאגו לנכש את העשבייה. אם עד עכשיו כל נושא העשבייה היה רק מטרד חזותי, כרגע אנחנו מאוד חוששים שהוא הפך למפגע בטיחותי. יש כאן משפחות עם ילדים, וחלילה יש לנסות ככל האפשר למנוע סכנה בטיחותית שכזו". חבר מועצת העיר, ירון עולמי הבטיח כי יטפל בנושא באופן אישי מול ראש העירייה.
3 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
קבלו את מלכת היופי של ישראל לשנת 2019. השבוע מרים נופך מוזס העורכת האחראית של מגזין "לאשה", הכתירה את הזוכה המאושרת בתחרות, הנערכת זאת השנה ה-70 מטעם "לאשה". בתואר הנחשק זכתה סלע שרלין מבית יצחק שבאיזור נתניה. במיינט נתניה מספרים כי שרלין נולדה בבוסטון בזמן שהוריה למדו שם רפואת שיניים. הם קראו לה סלע בהשראת שמו של בנו של מאיר הר ציון. כשהייתה בת שנה הם חזרו לישראל. היא למדה במגמות ריאליות בכיתת "מופת" וסיימה בהצטיינות. מגיל 12 ועד הגיוס התחרתה בטריאתלון בארץ ובחו"ל וזכתה באליפות אירופה לקבוצות גיל 16-19. את השירות הצבאי היא החלה בקורס טיס והמשיכה כלוחמת ביחידה מסווגת. אחרי השחרור טיילה בדרום אמריקה וכיום היא עובדת בפרויקטים של "רפאל" המפתחת מערכות לחימה מתקדמות בתחומים בהם עסקה בצבא. בקרוב תצא שרלין לייצג אותנו בתחרות "מיס יוניברס".