1 צפייה בגלריה
נחש הצפע שהכיש את הגבר. צילום: דוברות מד"א ראש העין
נחש הצפע שהכיש את הגבר. צילום: דוברות מד"א ראש העין
נחש הצפע שהכיש את הגבר. צילום: דוברות מד"א ראש העין
הבוקר (ראשון) בשעה 10:26 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון דיווח על גבר שהוכש מנחש צפע ליד בריכת קיבוץ עינת, סמוך לראש העין.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון גבר כבן 63 במצב קשה, לא יציב, עם סימני הכשה באצבע ביד כשהוא מעורפל הכרה, מורדם ומונשם. הנחש עצמו נלכד על ידי לוכד נחשים.
פאראמדיקית מד"א יעל בלומנטל וחובש בכיר במד"א אליהו לוינשטיין סיפרו :"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 63 בהכרה, הוא ישב עם סימני הכשה באצבע ביד, וסיפר לנו שהוא הוכש במהלך עבודתו ע"י נחש צפע, מצבו החל להתדרדר מהר והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב, שם הורדם והונשם".
מדוברות מד"א הצלה פ"ת נמסר: "כוננים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני לגבר כבן 62 שהוכש בידו, והוא פונה במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים בילינסון. חובש בכיר אלי לוינשטיין הוסיף הנפגע היה מעורפל הכרה עם סימני הכשה ביד, הענקתי לו טיפול ראשוני ופינתי אותו באמבולנס מד"א לחבירה עם ניידת טיפול הנמרץ של מד"א, שם המשיכו בטיפול מתקדם כולל מתן תרופות - תוך כדי הפינוי המהיר לבית החולים בילינסון".