מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
במיינט קריות מספרים על תושב העיר שדורש להתגרש מאשתו בטענה שהתמכרה לטלנובלה הטורקית הפופולארית, ומעדיפה אותה על פניו. עו"ד טל זלץ, המייצג את הבעל התובע, מסביר כי: "לצערנו אנו רואים שסדרת הטלוויזיה הפופולארית במדינה עשויה להוביל גם לדברים לא כל כך חיוביים. התמכרות האישה לסדרה, ובעיקר לכוכב הסדרה, הובילה את מרשי למסקנה כי חיי הנישואים הגיעו לקיצם". לטענת הבעל את כל שעות היממה, לאחר שעות עבודתה, בוחרת האישה לבלות מול הטלוויזיה בצפייה בסדרה. מדי יום היא צופה במספר פרקים ולעיתים אף צופה בפרק מספר פעמים והיא התאהבה בסדרת הטלוויזיה אהבת נפש של ממש וככל הנראה מעדיפה אותה על פניו. האישה, לטענתו, ממעיטה לקיים עימו יחסי אישות שכן היא עייפה לדבריה מהסדרה, ונמצאת במתח תמידי מה יהיה בפרק הבא בסדרה.
5 צפייה בגלריה
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
ומה עשה גבר מראש העין שהסתכסך עם אישה? במיינט ראש העין מדווחים כי לפי כתב אישום שהוגש נגד הנאשם, בשנת 2016 גמלה בליבו ההחלטה להרע לאישה שעימה היה בסכסוך על ידי פרסום מספר הטלפון שלה לצד פרטים כוזבים מיניים ומבזים אודותיה באתר ההיכרויות לצורכי מין. במהלך התקופה הרלבנטית לכתב האישום פרסמו הנאשם וידידה שלו מודעות באתר ההיכרויות באופן הנחזה להיראות כאילו פורסמו על ידי המתלוננת וכדלקמן: "חולת זי.. רוצה למצוץ, אישה גיל 22, מהמרכז"; "חרמ.. בטירוף תתקשרו...אישה, גיל 22, מהמרכז"; "זו.. השפי.. שלך. אישה, גיל 22 מהמרכז". בכתב האישום נטען כי לצד כל פרסום כאמור לעיל, פרסמו הנאשמים את מספר הטלפון של האישה, זאת ללא ידיעתה או רשותה. התוצאה? גברים רבים החלו להתקשר למספר הטלפון הנייד של האישה במשך כל שעות היממה, ולשלוח מסרונים רבים. בכתב האישום נכתב, כי במעשיהם האמורים לעיל העבירו הנאשמים מידע כוזב באמצעות מחשב בצוותא חדא וכן פגעו בפרטיות המתלוננת.
בירושלים, יצאו תושבי מלחה למאבק בהוסטלים לנערים בסיכון ומאות חתמו על עצומה נגד פתיחת מעון בשכונה. במיינט ירושלים מספרים כי בשבוע שעבר נתלתה מודעה בשכונה תחת הכותרת "הודעה בהולה". המודעה בישרה על פתיחתו המתוכננת של הוסטל לצעירים בסיכון במקום, שאמור, כך על פי ההודעה להצטרף לשניים שכבר פועלים באופן שוטף בשכונה. "מדובר באוכלוסיית קצה", נכתב במודעה, "אוכלוסיית חוסים שעלולה לסכן ולהפר את ביטחוננו". התושבים המודאגים אף ציינו כי "צעירים אלה שזקוקים לטיפול והשגחה יסתובבו ברחובות השכונה בימים ובלילות ויהוו סיכון ומטרד ממשי עבורנו. המצב יערער את הרגשת השקט והביטחון לנו ולילדינו. מיותר לציין שערך הבתים ירד מיידית". בסוף המודעה נקראו התושבים לחתום על עצומת התנגדות. עוד צוין כי מתוכננת הפגנה בעניין. "אין לנו בעיה עם ילדים עם צרכים מיוחדים, עם נכים ואוטיסטים", הסבירה אחת התושבת, "אותם נקבל באהבה ואני אשמח גם להגיע ולהתנדב. אבל אלה ילדים שזקוקים לחלופת מעצר, המשמעות היא שברחוב שלנו יהיה בית סוהר קטן. ילדים עם אזיקונים, ילדים שהם פשוט עבריינים. אנחנו לא רוצים כל שני וחמישי פריצות לרכב ולבתים. אנחנו לא יפי נפש, הבעיה שלנו היא פחד".
5 צפייה בגלריה
המודעות שהופצו במלחה. צילום: פרטי
המודעות שהופצו במלחה. צילום: פרטי
המודעות שהופצו במלחה. צילום: פרטי
במיינט בת ים דיווחו על סיפור מרגש שאירע בשישי האחרון, עת התקבלה שיחה במוקד העירוני של בת ים. על הקו הייתה אישה שסיפרה שהיא מחוברת לבלון חמצן, ואין לה אוכל לשבת. עובדי המוקד, צעירים שרובם סטודנטים, לא נשארו אדישים. הם מיד נרתמו לפעולה. ראשית הם יצאו וקנו לתושבת מצרכים ומוצרים בסיסיים כדי למלא לה את המקרר. אך בכך לא סיימו את המצווה. צוות המוקד באותה משמרת פנה אל אחד מעובדי העירייה, שמיהר "להרים" סירים ומחבתות עם אוכל חם וטרי. את המטעמים שהכין הוא הביא הישר לביתה של האישה, במחווה שמחממת את הלב וגם את הבטן.
5 צפייה בגלריה
עובד העירייה בישל. כל הכבוד | צילום: דוברות עיריית בת ים
עובד העירייה בישל. כל הכבוד | צילום: דוברות עיריית בת ים
עובד העירייה בישל. כל הכבוד | צילום: דוברות עיריית בת ים
פורים בכותרות ובשכונת שלמה בחדרה פוזרו עלונים הקוראים למשפחות חרדיות להקפיד שילדיהם לא יתחפשו לשוטרים ולחיילים. במיינט חדרה מסבירים כי מדובר בפלאיירים הקוראים לציבור החרדי להקפיד שילדיהם לא יתחפשו לשוטרים ולחיילים, כדי לא להידמות לחילוניים. תחת זאת, קוראים עלונים אלה למשפחות החרדיות ולמחנכים לעודד את הילדים להתחפש לדמויות של חכמים וצדיקים.
5 צפייה בגלריה
אחד העלונים שחולק בשכונה. "להתרחק מכל אותם המקומות האסורים"
אחד העלונים שחולק בשכונה. "להתרחק מכל אותם המקומות האסורים"
אחד העלונים שחולק בשכונה. "להתרחק מכל אותם המקומות האסורים"
בבית איזי שפירא ברעננה התכוננו לכבוד החג במשך שבועות ארוכים. במיינט רעננה מציגים לנו את פרויקט "תחפושות מתגשמות” שנערך בשיתוף סטודנטים מהמחלקה לעיצוב ב HIT המכון הטכנולוגי חולון יצא לדרך וכ-30 תחפושות עוצבו והותאמו לילדים עם מוגבלויות הנעזרים בכיסא גלגלים או הליכון. בהנגשת התחפושות, אביזר העזר הופך להיות חלק מהתחפושת עצמה. כך למשל השנה, כיסאות הגלגלים הפכו לחללית הישראלית הראשונה "בראשית" ולדוכן גלידה וההליכון הפכו ל-I phone שמתוכו יוצאת דמות מוכרת ממשחק ה-"קלאש רויאל".
5 צפייה בגלריה
צילום: בית איזי שפירא
צילום: בית איזי שפירא
צילום: בית איזי שפירא