הכל בגלל פארוק: בעל ביקש להתגרש מאשתו בטענה כי היא התמכרה לטלנובלה הטורקית "הכלה מאיסטנבול" ואף בזמן מגע אינטימי בין השניים, היא כינתה אותו "פארוק, פארוק", שהינו כוכב הסדרה.
2 צפייה בגלריה
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
אוזג'אן דניז (צילום: אינסטגרם)
"בעקבות כך, חדלה האשה מתפקודה כאם המשפחה וכרעיה, וחייהם בבית הפכו לסיוט", מסביר עו"ד טל זלץ המייצג את הבעל התובע ומוסיף: "לצערנו אנו רואים שסדרת הטלוויזיה הפופולארית במדינה עשויה להוביל גם לדברים לא כל-כך חיוביים. התמכרות האישה לסדרה, ובעיקר לכוכב הסדרה, הובילה את מרשי למסקנה כי חיי הנישואים הגיעו לקיצם".
הצדדים, שנישאו בשנת 1989 ולהם 5 ילדים. לטענת הבעל את כל שעות היממה, לאחר שעות עבודתה, בוחרת האישה לבלות מול הטלוויזיה בצפייה בסדרה. מדי יום היא צופה במספר פרקים ולעיתים אף צופה בפרק מספר פעמים והיא התאהבה בסדרת הטלוויזיה אהבת נפש של ממש וככל הנראה מעדיפה אותה על פניו.
האישה, לטענתו, ממעיטה לקיים עימו יחסי אישות שכן היא עייפה לדבריה מהסדרה, ונמצאת במתח תמידי מה יהיה בפרק הבא בסדרה.
"בעקבות התמכרותה המוחלטת של האישה לסדרה הפופולארית, היא חדלה מתפקודה כאם המשפחה וכרעייה, וחייהם בבית הפכו לסיוט", אמר עו"ד זלץ ומוסיף: "ברשותנו שעות רבות של הקלטות בהם מתועדת האישה צופה בסדרה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד טל זלץ. צילום: פרטי
עו"ד טל זלץ. צילום: פרטי
עו"ד טל זלץ. צילום: פרטי
וללא קשר לפארוק, טוען הבעל כי אשתו נתקפת התקפי זעם ולחץ אשר לא ניתנים כלל לריסון, היא נוהגת להשליט שלל רב של סנקציות נגדו, במסגרתם נמנעת מעבודות הבית כגון כיבוס וגיהוץ בגדיו במזיד.