1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות איתן תם
צילום: באדיבות איתן תם
צילום: באדיבות איתן תם
איתן תם (38) ייכנס בשבוע הבא לתפקידו כחבר מועצת העיר ראש העין במקומה של אביבה שקד, שהתפטרה במפתיע בשבוע שעבר. תם נכנס כחבר בסיעה של ראש העירייה לשעבר, משה סיני. מי שבמקור היתה אמורה להכנס לתפקיד היא מלכה חכם, שוויתרה על חברותה במועצה ולכן הבא בתור הוא תם.
כדי להכיר קצת יותר מקרוב את עמדותיו של חבר המועצה החדש בראש העין, הכנו לו שאלון שכותרתו - "מי אתה איתן תם"? להלן התשובות שלו:
רקע אישי: בן 38, תושב העיר מיום לידתי, נשוי לאורלי+4, עו"ס ופקידת סעד. בעל משרד עו"ד עצמאי המתעסק בנדל"ן, ירושות, וליטיגציה ומספק יעוץ משפטי לחברות.
ראש העין: "עיר מדהימה, תושבים חמים ומסבירי פנים. בעלת אופי כפרי-עירוני יחודי, אני נדהם מההתפתחות המואצת - אולי יותר מדי - שהעיר עוברת בשנים האחרונות".
אמונות ומטרות: "אני חותר לפוליטיקה בראש ובראשונה שקופה, נקייה, לחזור למצע ולדרך בו המילה פוליטיקה היא לא מילה גסה אלא משקפת אמונות ודעות ברות שיח. אני נכנס לתפקיד מתוך תחושה בה הדור הצעיר בראש העין מרגיש "מפוספס". אין שום תוכניות ו/או חזון אמיתי לשלוב מנהיגות צעירה בעיר וחבל. אני שומע ומבין את דאגת התושבים ומבין את חרדתם. זאת, שעה שאנו נדרשים לטיפול בבעיות אקוטיות הדורשות טיפול מיידי, וזאת החל משאון המטוסים אשר מלווה את התושב בכל שעות היממה והלילה, בעיות תחבורה קשות בכניסה ו/או ביציאה מהעיר. כמו כן קיימת בעייה של העדר תשתיות מתאימות לאוכלוסייה החדשה המתקרבת אלינו בצעדי ענק, העדר קריית חינוך מתאימה ו/או דגש על קידום החינוך והנוער המצויין פה".
נושאים קרובים לליבי: "במשך עשרות שנים תחום החינוך הוא יקר לליבי. כאחד שניהל במשך עשרות שנים מרכזי למידה בשיתוף ערים ומועצות, הרי שבראש מעייני עומדת הדאגה לטיפוח דור צעיר וממשיך"
קואליציה/אופוזיציה: "אגיד רק זאת - אני מאופיי מעולם לא שימשתי ולא אשמש כבובה על חוט. כל הצבעה ועשייה שלי תהא תוך הסתכלות על טובת העיר וכלל תושביה, דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, שכונות חדשות וותיקות. באמונתי הפנימית אני חושב שבשיח ניתן לבצע שינויים, בין אם הנך נמצא בספסלי האופיזיציה ו/או לחילופין בקואליציה".
תודות - הבעת הערכה: "אני רוצה להודות למשה סיני ,חברי לסיעה, על האמון שנתנו בי להמשיך ולהוביל שינויים בעיר. הערכה אישית לגברת אביבה שקד על פועלה ונחישותה לאורך כל חברותה כיו"ר וועדת ביקורת בעירייה".