פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, נגד שוהה בלתי חוקי מטול כרם (25) ותושב רהט (40) בחשד כי תכננו לשדוד מונית. הם עלו על מונית בבאר שבע וביקשו מהנהג לנסוע לכפר קאסם, שם הם תקפו אותו, שדדו את מכשירו הסלולרי וברחו עם המונית לכיוון ג'לג'וליה, עד שנעצרו על ידי שוטרים.
1 צפייה בגלריה
מונית
מונית
הכו את נהג המונית ונמלטו עם הכסף
(צילום: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, השניים תיכננו לשדוד את המונית יחד עם אישה נוספת. לפני שבועות אחדים הגיעו שלושתם לחניון הקרוב לשדרות רגר בבאר שבע ומשם התקדמו רגלית למרכז אורן הסמוך. בשעת צהריים, הם סימנו לנהג מונית בשנות השישים לחייו שיעצור להם וביקשו ממנו להסיע אותם לכפר קאסם תמורת 450 שקלים.
קראו גם:
השלושה נכנסו למונית וכשהגיעו לשביל עפר הסמוך למגרש הכדורגל בכפר קאסם ביקשו מהנהג לעצור. בזמן שתושב רהט יצא מהרכב והראה כי בכוונתו לשלם, השב"ח חנק את הנהג מאחור בשתי ידיו תוך שהוא אומר לו "היום אתה מת". מיד לאחר מכן, נכנס בחזרה הנאשם מרהט ותפס בידיו של הנהג כדי שלא יוכל להגן על עצמו בזמן ששותפו מכה את הנהג באגרופים בפניו.
מכתב האישום עולה כי בהמשך, הוציאו השניים את הנהג בכוח מהמונית, תוך שהם ממשיכים להכותו ואף חטפו ממנו את מכשירו הסלולרי. יחד עזבו השניים את המקום עם האישה שנותרה ברכב כל אותה העת.
זמן קצר לאחר מכן, דיווח הנהג למשטרה על השוד. שני שוטרים שהגיעו לאזור, הבחינו במונית בסמוך לתחנת הדלק פז בכניסה למושב חגור וביקשו מהחשודים לעצור. אלא שאז האיץ השב"ח שנהג במונית הגנובה, והחל לזגזג בין כלי רכב בזמן שהוא עושה דרכו לכיוון ג'לג'וליה וחוצה בדרך רמזור אדום.
בהמשך, התנגש באי תנועה בתוך ג'לג'וליה והמונית נעצרה. אלא שהשלושה לא הרימו ידיים והחלו במנוסה רגלית כששני השוטרים בעקבותיהם. לאחר שנתפסו אחד הנאשמים אף נאבק בשוטר והכה אותו, עד שלבסוף נעצרו.
כעת מואשמים השניים בקשירת קשר לביצוע פשע ושוד בחבורה, ואילו השב"ח מואשם בנוסף בתקיפת שוטר, נהיגה בפזיזות, נהיגה ללא רישיון וכניסה לישראל שלא כדין.
כל העדכונים - חדשות ראש העין