בגלל סיגריות: תושב ראש העין בשנות הארבעים לחייו מואשם בבית המשפט כי תקף באלימות קשה יחד עם בנו הקטין את אחד משכנם, לאחר שזה העיר לאחרון שעישן עם חבריו בשעת לילה מאוחרת סמוך לחנייתו הפרטית.
2 צפייה בגלריה
סיגריות הורגות
סיגריות הורגות
הסיגריות גרמו לאלימות קשה
(צילום: שאטרסטוק)

מכתב האישום עולה כי בשעת לילה מאוחרת במהלך חודש ספטמבר האחרון שהה השכן במרפסת ביתו והבחין בקטין (17) ובחבריו יושבים סמוך לחנייתו הפרטית, מעשנים סיגריות ומשליכים את הבדלים על הרצפה.
כשראה זאת, ירד אליהם וביקש מהם לעזוב את המקום אלא שאז התגלע ויכוח בינו לבין הקטין במהלכו איים האחרון: "בוא אליי הביית ותראה איך אתה מקבל מכות".
בהמשך, בעוד השניים התקדמו אל עבר שביל היציאה מהבניין, חייג הקטין לאימו ואמר לה בין היתר: "אני דוקר אותו.. אני הורג אותו" ולאחר מכן ביקש ממנו שתאמר לאביו להגיע.

2 צפייה בגלריה
סיגריות
סיגריות
אישום חמור בגלל סיגריות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

קראו גם:

עוד עולה מכתב האישום כי באותו רגע השכן יצר קשר עם המשטרה, אלא שבינתיים הכה הקטין את השכן במכות אגרוף לראשו. זמן קצר לאחר מכן הגיע האב שהכה את השכן אף הוא וכתוצאה מכך הוא נפל על הרצפה ואיבד את הכרתו למספר רגעים. כשהתעורר וניסה לקום בעט הקטין בפניו. כתוצאה מהתקיפה ניגר דם רב מפניו של האיש ונגרמו לו חבלות נוספות שהצריכו את פינויו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.
בימים האחרונים הוגש נגד האב כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.