אמש (שלישי) בשעה 20:31 התקבל דיווח במוקדי החירום על תאונת אופנוע עם שני רוכבים בכביש 444 סמוך למחלף קסם. לפי עדי ראייה התאונה התרחשה בעקבות החלקה של האופנוע.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה העניקו בזירה טיפול רפואי ראשוני לגבר ואישה שנמצאו במקום פצועים. האישה פונתה לבית החולים בילינסון במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת. הגבר כבן 40 פונה לבית החולים במצב בינוני עד קשה, כשהוא בהכרה עם חבלות בחזה ובגפיים.
חובש רפואי חירום רכוב על אופנוע מד"א דוד עמיחי: "הייתי בנסיעה כשאזרחים סימנו לי לעצור ואמרו לי שהייתה תאונה קשה בהמשך הכביש. מיד הגעתי לפצועים כשבמקביל אזרחים חייגו למד"א בטלפון החירום 101, ודיווחו על התאונה על מנת להזעיק כוחות נוספים. שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע כשהאישה הייתה מחוסרת הכרה והגבר בהכרה. התחלתי בטיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות, עצירת דימומים וסיוע נשימתי לפצועה וכעבור דקות בודדות הגיעו לזירה אופנועי מד"א נוספים ושתי ניידות טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את הפצועים לבית החולים".

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

קראו גם:

אברהם ניסן חובש איחוד הצלה: "מדובר בצעיר וצעירה שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו ונחבלו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירת האירוע הם פונו לבית חולים במצב קשה".