אלימות נגד שוטרים: שוטרים שהגיעו לביתה של תושבת ראש העין בשנות השלושים לחייה לצורך חיפוש אחר סמים מסוכנים נתקלו בהתנגדות עזה שבאה לידי ביטוי בקילוף עורו של אחד מהם על ידי ציפורני האישה ובנשיכתו של שוטר אחר תוך שהיא מאיימת "אני אשרוף את כולכם". כעת, מלבד החזקת סמים מסוג חשיש, היא מואשמת באיומים ובשימוש בכח למניעת מעצר.
1 צפייה בגלריה
הסמים המוכנים שנתפסו
הסמים המוכנים שנתפסו
הסמים המוכנים שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי כתב האישום שהוגש בימים האחרונים, האירוע התרחש לפני כשנתיים, אז הגיעו בשעת אחר הצהריים שוטרים לביתה של הנאשמת ברחוב שבזי לצורך חיפוש אחר סמים מסוכנים. במהלך החיפוש נמצאו בקופסת נעליים שבחדר השינה 2.5 גרם של סם מסוג חשיש ומשקל אלקטרוני ובמקביל החלה האישה לקלל את השוטרים וצעקה לעברם "תשרפו כולם".
בהמשך צעקה לאחד השוטרים "אתה רוצה לעצור אותי? אני אשרוף את כולכם".
אלא שהיא לא הסתפקה בכך, וכשנענתה בשלילה לבקשה לקבל בחזרה את מכשירה הסלולרי שנלקח במהלך החיפוש, החלה לדחוף את השוטרים לכיוון הדלת.
קראו גם:
מיד לאחר מכן, כשאלו ניסו לעצור אותה, נעצה האישה את ציפורניה בידו של אחד השוטרים ופצעה אותו וכן נשכה את ידו של שוטר אחר כשלפני כן אמרה לו "אני אשחט אותך".
כאמור, בסופו של דבר היא נעצרה וכעת היא מואשמת בהחזקה/שימוש בסמים לצריכה עצמית, איומים, ושימוש בכוח או איומים למניעת מעצר.
כל העדכונים - חדשות ראש העין