למרות החום הכבד: לדברי הנהגת הורי בית הספר רונה רמון, נאמר להם על ידי נציגי העירייה כי לא יזכו להצללה בבית הספר בשנתיים הקרובות בגלל מחסור בתקציב.
ביום ראשון נערכה פגישה בין הנהלת בית הספר, נציגי העירייה, נציגי משרד החינוך וההורים ובה עלו נושאים שונים לשיפור וייעול. "הפגישה הייתה אמורה להביא בשורות מסוימות, אבל יצאתי מאוכזב משם", אומר יפים כצמן יו"ר הנהגת ההורים.
1 צפייה בגלריה
בית ספר רונה רמון בראש העין
בית ספר רונה רמון בראש העין
בית ספר רונה רמון בראש העין
(צילום: פרטי)
מדוע?
"קודם כל מצב הניקיון בבית הספר מזעזע אז בעירייה אמרו שיאשרו הוספת חצי משרה לאב בית, שזה עוד ניחא, אבל בנוסף אמרו שלא יהיו משמרות זה"ב אלא ההורים יעזרו לילדים. כמו כן נאמר שלא תהיה הצללה בשנה הזו וגם לא בשנה הבאה כי אין תקציב.
קראו גם:
"אנחנו מדינה חמה והילדים ניצלים בשמש. מדובר בבית ספר שמונה מעל 700 תלמידים ואין בו פינות מוצלות, כל שעות היום יש בו שמש. יש מחלות שמתפתחות בגיל צעיר בגלל חשיפה יתרה לשמש ועכשיו בגלל הקורונה לא יכול להיות שהילדים ישחקו רק במקום סגור. החצר היא המקום היחיד שבו יכולים להיות בלי מסכה. מדובר בחוסר רצינות של העירייה בנושא".
מה אתם מתכוונים לעשות?
"הצעתי לנציגת העירייה שאנחנו ההורים נממן את הצילייה, כי הילדים חשובים לנו, אבל אמרו לנו שזה לא עובד ככה ושזה צריך להיות רק עם התקנים של העירייה. אחרי שפרסמתי פוסט בנושא כבר פנו אליי לא מעט בעלי עסקים שאמרו שהם מוכנים לתרום מכספם".
מהעירייה נמסר: "אנו פועלים בכדי ששנת הלימודים תיפתח על הצד הטוב ביותר בכל מוסדות החינוך בעיר. אנו עומדים בקשר רציף מול מנהלת בית הספר רונה רמון בכל הנושאים. בשנת הלימודים הקרובה יהיה אב בית שידאג לנושא התחזוקה. בית הספר יהיה ערוך ונקי לקבלת התלמידים. בנוסף להצללת מגרש הספורט, אנו בוחנים אפשרות להצללה נוספת. במקביל, אנו מבצעים התאמה בטיחותית למעברי החציה שאושרו על ידי המשטרה ומאחלים לכל תלמידי העיר וצוותי החינוך שנה בריאה בטוחה ומוצלחת!".
כל העדכונים - חדשות ראש העין