תלונה במשטרה: גבר עצר עם רכבו בצומת הרחובות יגאל אלון וגולדה מאיר, שם פנה אל ילדה בת 10 שעברה במקום בשאלה תמימה לגבי מיקומו של אחד הרחובות וכשהתקרבה אליו הבחינה כי איבר מינו חשוף. הילדה נמלטה מהמקום ובאותו ערב הגיעה עם אימה לתחנת המשטרה בעיר לצורך הגשת תלונה.
המקרה המדובר אירע לטענת אימה של הילדה וחברתה ביום שלישי שעבר באזור השעה 14:00. הילדה הגיעה לביתה של חברתה כשהיא נסערת ולאחר זמן מה היא סיפרה כי סמוך לכיכר שבצומת הרחובות יגאל אלן וגולדה מאיר פנה אליה אחד הנהגים ושאל היכן נמצא רחוב כלשהו שאמור להיות באזור. הילדה התקרבה אליו ולאחר שהבחינה באיבר מינו החשוף ברחה מהמקום.
1 צפייה בגלריה
הילדה. "אי אפשר לעבור על המקרה לסדר היום"
הילדה. "אי אפשר לעבור על המקרה לסדר היום"
ילדה
(צילום המחשה: shutterstock)
"הבת שלי הייתה נסערת ומבוישת מאוד בעקבות המקרה", מספרת אימה. "לקח זמן רב עד שהסכימה לדבר על כך ורק בשעות הערב של אותו היום היא התחילה לחזור לעצמה. בהמשך הגענו לתחנת המשטרה והגשנו תלונה נגד הנהג.
"להבנתי אין מצלמות אבטחה באזור, ויום למחרת יצרו איתנו קשר כדי לנסות להשיג מידע נוסף אודות הנהג אך כרגע לא קורה עם זה משהו מיוחד".
עד כמה נפגעה תחושת הביטחון שלכם?
"המקרה פוגע מאוד, ואני אישית מנסה שזה לא יחלחל הלאה. אני חוששת מכל יציאה מהבית. בעבר היינו מרגישים בנוח לתת לה להסתובב גם בשעות הערב, אבל עכשיו אנחנו מתנהלים אחרת אפילו בשעות הצהריים. הייתי חרדתית ועכשיו אני הרבה יותר".
קראו גם:
אימה של חברתה של הילדה אמרה: "זה מזעזע ומפחיד מאוד. הילדים בחופש עכשיו, מסתובבים הרבה, במיוחד כשזו שעת צהריים, וצריך להגביר את המודעות ולשים לב לסביבה. לא הגיוני שילדים באזור כזה צריכים לנהוג בחשדנות אבל זה המצב כרגע".
ממשטרת ישראל נמסר כי "בעקבות תלונה שהוגשה בשבוע שעבר, המשטרה פתחה בחקירה אודות חשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי".
לכל העדכונים - חדשות ראש העין