תושב ראש העין שביקר ביער הקהילתי בעיר עם בנו לפני מספר ימים טוען כי הם אויימו על ידי בני מיעוטים ששהו במקום שכיוונו אליהם סכין ואמרו: "אנחנו בדואים, אנחנו נשחט אתכם". לאחר האירוע היה זה התושב שעוכב לחקירה, ובמשטרה טוענים שהתקבלו תלונות משני הצדדים.
1 צפייה בגלריה
(יער ראש העין)
האירוע המדובר התרחש בשבת שעברה, ה-21 לחודש, כאשר התושב הגיע עם בנו ליער במטרה לבחון את המקום כדי לערוך בו אירוע. לטענת עורך דינו של התושב מטעם ארגון "חוננו", חיים בלייכר, באותה עת החלו להתאסף סביבו בני מיעוטים תוך שהם מתקרבים אליו באופן מאיים, בעוד הילד יושב ברכב. לאחר חילופי דברים בין הצדדים, נטען כי בני המיעוטים התקרבו אליו ואמרו "המקום שלנו ואין לכם (היהודים) מה לחפש כאן".
בהמשך התקרבה לתושב אישה שהייתה חלק מאותה חבורה תוך שהיא אוחזת בסכין וצועקת "אנחנו בדואים, אנחנו נשחט אתכם". לטענת עורך הדין, התושב שחיפש דרך להתגונן, ניגש לרכב והוציא ממנו אקדח צעצוע ומשראו זאת בני המיעוטים הם התרחקו מהרכב.
האב ניצל את אותו רגע ונמלט מהמקום עם בנו. בדרכם חזרה, יצר האב קשר עם המשטרה ודיווח על האירוע. אלא שלטענת עורך הדין, כעבור מספר שעות היה זה דווקא התושב שעוכב לחקירה בתחנה.
קראו גם:
"ביטחון אזרחי המדינה נפגע קשות ומקרה זה מצטרף לרבים אחרים שיוצרים בעיה ביטחונית אסטרטגית בתוככי ישראל", כתב עורך הדין בלייכר למפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אברהם ביטון. "גרירת רגליים מטיפול ומיצוי דין מחמיר כלפי אותם עבריינים מאפשרת את המשך הדרדרות הביטחון האישי של תושבי ישראל.
"לא זו אף זו, דווקא הקורבן שנקלע לאירוע כל כך קשה מעוכב ונעצר כאחרון הפושעים, חרף כך שהגן על חייו...אבקש עתה לפעול בכל האמצעים כדי להגיע לפורעים, לחוקרם ולמצות עמם את הדין עד תום".
מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל פתחה בחקירה ועיכבה את כלל המעורבים בהתאם לתלונות שהתקבלו מ-2 הצדדים באירוע. החקירה נמשכת".
כל העדכונים - חדשות ראש העין