האם נמצאו עב"מים מעל שמי פתח תקוה, ראש העין והסביבה? אתמול (ברביעי) בשעת הצהריים תועדו שני גופים מוארים לא מזוהים סמוך לראש העין והדהימו את משתמשי הדרך. אחד מהמתעדים הוא לא אחר מאשר דוד רונן, דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים ועיתונאי ותיק שאמר: "כרגע הכל נבדק".
2 צפייה בגלריה
עב"מים?
עב"מים?
עב"מים?
(צילום: דוד רונן)
"הייתי בדרכי בכביש 444 לפני ראש העין, ליד צומת קסם ולפתע ראיתי משהו שהיה בתנועה וחשבתי שאני מדמיין", משחזר רונן. "עצרתי בשולי הכביש ואני רואה שיש שם משהו שהוא לא ענן, לא מסוק ולא מטוס, אלא שני גופים ששייטו, עצרו ואז בבת אחת כמו נורו כלפי מעלה במהירות עצומה עד שכמעט לא יכולתי לראות אותם. כל אחד מהם היה נראה בגודל של מטוס. זה היה מדהים כי התחלתי לקבל טלפונים מאנשים שראו דברים דומים באותו רגע".
מתפקידך כדובר העמותה, מה אתה חושב על מה שראית?
"שאין לי מושג מה זה. ניסיתי לברר עם חיל האויר ועם מטאורולוגים אבל לא קיבלתי תשובה. השבוע התקיים דיון בקונגרס האמריקאי בו בפעם הראשונה אחרי 50 שנה דנו שם בנושא עב"מים והציגו צילום של עבם. זה מדהים".
2 צפייה בגלריה
עב"מים?
עב"מים?
עב"מים?
(צילום: דוד רונן)
קראו גם:
איך פותרים את התעלומה?
"אנחנו נחכה בסבלנות לראות האם מישהו הסריט את זה, אבל בינתיים אין אף אחד שיודע לתת לי תשובה ברורה. אני לא מחפש שום סיבה לא ברורה שלא מושתת על מדע. המוטו שלי ושל העמותה הוא לעולם לא לעסוק במיסטיקה, לא לעסוק בתיקשורים ולא ברוחניות, אלא רק במה שאפשר לבדוק במעבדה ובדרכים מדעיות. לכן בינתיים אנחנו מחפשים תשובות בדרכים מדעיות. יש בזמן האחרון התרחשויות שונות בכל רחבי הארץ".
יכול להיות שאנחנו עדים לפלישה של גורמים חוצניים כרגע?
"מי שיגיד לך שהוא יודע מה מתרחש ומה יתרחש בנושא הזה הוא שקרן ושרלטן. יש להתייחס באופן מדעי אך ורק לאירועים שהתרחשו ולאחר בירור מעמיק ושלילה של כל תשובה אחרת. כרגע הכל נבדק".
מדוברות צה"ל נמסר כי אינם מכירים את האירוע.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה