הלם וכאב: לירון סעדיה, תושב ראש העין, לא התעורר משנתו ביום חמישי ונפטר כשהוא בן 22 בלבד, כשנתיים לאחר שאביו חובב נפטר בנסיבות דומות. כעת מתגייסים קרובי המשפחה כדי לתמוך בבת-חן, אימו שנותרה עם חמישה ילדים, כשהקטן ביניהם תלמיד כיתה א'.
2 צפייה בגלריה
לירון סעדיה
לירון סעדיה
לירון סעדיה
(צילום: באדיבות המשפחה)
לירון, בוגר תיכון עתיד והמחזור הראשון של הצוערים בו, היה תלמיד מצטיין בהנדסת חשמל ושירת בתפקיד מסווג בחיל האוויר. לאחרונה, עבד מהבית בתחום המכירות.
זמן מה לאחר שבת-חן שבה לביתם מעבודתה ביום חמישי, היא הבחינה שהוא טרם יצא מחדרו כפי שנהג לעשות בדרך כלל. לאחר שלא ענה לטלפון ולדפיקות בדלת, הזעיקה את אחד השכנים שפרץ אותה וגילה את הנורא מכל. האירוע הטראגי התרחש כאמור, קצת למעלה משנתיים לאחר שחובב, אביו של לירון, נפטר בנסיבות דומות ביוני 2021.
"בת-חן שבורה מאוד ואנחנו עוטפים אותה ומנסים לעזור כמה שניתן", אומרת נירית יהודה, קרובת המשפחה. "החג היה קשה מאוד עם הרבה בכי ואפשר להבין ששמחה לא הייתה בו. בגלל שראש השנה ביטל את השבעה אז היה לבת-חן את הזמן לעצמה אבל מצד שני היא רצתה להתאבל ולשמוע סיפורים על לירון מאנשים שהכירו אותו, אבל זה לא התאפשר.
"בגלל הטרגדיה הקודמת במשפחה, לירון היה יד ימינה של אמא שלו ותיפקד כמו אבא קטן. היה מאוד בוגר ביחס לגילו, ילד צנוע ומדהים, שעזר למשפחה, הצטיין בכל דבר שעשה ולא אמר מעולם מילה רעה על אף אחד. דיברתי איתו ביום שני לפני שבוע והוא הבטיח שבשנה החדשה הוא יתחתן ויקים משפחה. כל כך רצה להצליח בחיים והיו לו הרבה תוכניות".

2 צפייה בגלריה
לירון סעדיה
לירון סעדיה
לירון סעדיה
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

כאמור, בעקבות פטירתו של לירון שהיה הבן הבכור, נותרה אימו עם חמישה ילדים קטנים יותר כשהקטן ביותר עלה לאחרונה לכיתה א'. "המשפחה מתגוררת בשכירות ואין להם קרקע יציבה מתחת לרגליהם", אומרת נירית. "בת חן אלמנה שמפרנסת לבד, ללא רישיון נהיגה ועם הזזמן ההוצאות הולכות ונעשות כבדות יותר. אנחנו עוזרים עד כמה שאפשר אבל זה לא מספיק ונודה לכל סיוע נוסף, במיוחד לקראת סעודת השלושים וההוצאות השוטפות".

ניתן לתרום למשפחה בדרכים האלה:


בביט - מספר ‭054-2110461‬
העברה לחשבון בנק: פועלים, סניף 677, חשבון 360975, ע"ש בת חן סעדיה