אבל כבד ביישוב אורנית ובכל רחבי הארץ: דובר צה"ל הודיע הבוקר (שלישי), על נפילתו של סרן במילואים רותם יוסף לוי בקרב בצפון רצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
סרן (במיל') רותם יוסף לוי
סרן (במיל') רותם יוסף לוי
סרן (במיל') רותם יוסף לוי
(צילום: דובר צה"ל)

סרן רותם יוסף לוי, בן 24, שימש כסגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם של צה"ל במהלך המלחמה.
בהודעת מועצת אורנית נכתב: קהילת ומועצת אורנית משתתפות בצערם הגדול של מיכל, אסי, שוהם, רועי, אדווה, נוגה וכל משפחת לוי, על נפילתו של סרן רותם לוי הי״ד.
הלוויתו של סרן רותם יוסף לוי ז״ל, תתקיים היום (שלישי, 19.12.23) בשעה 15:30, בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקוה.
"נעמוד, נכבד ונצדיע לרותם ז״ל ומשפחתו, עם דגלי ישראל לאורך מבוא אורנית מכיכר המרכז המסחרי ועד לשער היישוב. שעת התכנסות - 14:00". המשפחה תשב שבעה ברחוב הצאלון 7 באורנית.
כל מי שהכיר את רותם מספר על בחור מוכשר מאוד, ספורטאי, טוב לב, שאהב לעזור לכל מי שאפשר. האובדן הוא גדול מאוד ועוד יסופר עליו רבות.
ארגון אוהדי מכבי תל אביב, The GATE-MTA, כתב בפייסבוק: "הלב נשבר. רותם לוי, בשר מבשרנו, אחד מאיתנו - נפל בקרב ברצועת עזה. רותם הצטרף לארגון בגיל צעיר, היה איש גדר ואחראי על התפאורה, וזכה איתנו בגביע אירופה בפיינל פור במילאנו כשהיה חלק מוביל בעשייה של הארגון.
"רותם מכביסט. הוא המכביסט הכי טוב שיש, וככזה, מגיל צעיר הוא ידע שיהיה ביחידה מובחרת, התגייס ליהל”ם ואף יצא לקורס קצינים. בתחילת המלחמה, רותם התייצב למילואים ושירת כסמ”פ בפלגת לוחמים ביחידה עד שנפל בקרב.
"אנחנו משתתפים בצערו של אחיו, רועי לוי, גם הוא חבר ארגון במשך כמעט 2 עשורים, ובצערה של המשפחה. אנחנו מחבקים אתכם ואנחנו כאן בשבילכם לכל דבר. הלב כואב. נזכור אותך תמיד גיבור".

2 צפייה בגלריה
רס"ר (במיל') דניאל יעקב בן הרוש
רס"ר (במיל') דניאל יעקב בן הרוש
רס"ר (במיל') דניאל יעקב בן הרוש
(צילום: דובר צה"ל)

קראו גם:

דובר צה"ל הודיע הבוקר גם על נפילתו של רס״ר (מיל׳) דניאל יעקב בן הרוש, בן 31 מאלון, לוחם בגדוד 6551, בעוצבת "חצי האש" (551), בקרב בצפון רצועת עזה.