גאווה מקומית: ראש העין זכתה ב-5 כוכבים בתחרות של המועצה לישראל יפה על קידום פעולות להגברת הבטיחות בדרכים במרחב המוניציפלי.
בעירייה מציינים כי המועצה העניקה לעיר את התעודה בעקבות העשייה בנושאים שונים, בהם: קידום תשתיות, מעגלי תנועה, פסי האטה, גדרות בטיחות, נגישות, מעקות בטיחות, פעולות הסברה, פעילויות חינוכיות במוסדות החינוך ובקהילה העירונית.
1 צפייה בגלריה
במפרים
במפרים
מקדמים תשתיות ומציבים פסי האטה
(צילום המחשה: הרצל יוסף)
קראו גם:
כחלק מהעשייה בתחום הבטיחות, בעירייה הציבו בשבועות האחרונים בסמוך למעברי החצייה "מדרכות מסבירות"- פרסום מסרי בטיחות בסמוך למעברי חצייה, כדי להגביר את ערנותם של העוברים והשבים בכלל והילדים בפרט לפני חציית כביש. מטרת המדרכות המסבירות היא להגביר את הבטיחות בקרב הולכי הרגל והנהגים ולמנוע התפרצות לכביש וחצייה תוך היסח הדעת.
כמו כן, בסמוך למוסדות החינוך, הוצבו שלטי הסברה הפונים לנהגים להאט את מהירות הנסיעה כדי להבטיח את שלומם של הולכי הרגל ומשתמשי הדרך הצעירים.
עוד ציינו בעירייה כי בשנים האחרונות, נעשו פעולות נוספות לקידום הבטיחות בדרכים כמו: פעולות הסברה חינוכיות במוסדות החינוך ובשוק העירוני, קידום "נשק וסע" במוסדות החינוך, סימוני "האט" ומהירות 30 קמ"ש ברחבי העיר, תוספת שילוט ותמרור ברחבי העיר, טיפול בשדרוג תשתיות בסמוך למוסדות חינוך ספציפיים ועוד.
כל העדכונים - חדשות ראש העין