המשפט הידוע גורס כי, "טוב שכן קרוב מאח רחוק", אך לכל כלל יש יוצא מן הכלל. כתב אישום הוגש בימים האחרונים נגד תושבת ראש העין בשנות הארבעים לחייה לאחר שהפרה צו למניעת הטרדה מאיימת, פיזרה חצץ וחול רטוב בשתן וצואת חתולים ליד דירת שכניה ואף השליכה את מכשירו הסלולרי של השכן לפיר האשפה.
1 צפייה בגלריה
סכסוכי שכנים
סכסוכי שכנים
סכסוכי שכנים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, נגד האישה, תושבת שכונת נופרים, עמד צו למניעת הטרדה מאיימת בעקבות אירועים קודמים בינה לבין שכניה, והוא כלל איסור להתקרב לדירתם במרחק של פחות משמונה מטרים, להטריד אותם, או לפגוע בפרטיותם בכל דרך שהיא.
קראו גם:
אלא שלמרות זאת, לפני מספר חודשים דפקה הנאשמת בדלת השכנים. כשפתח בפניה האיש את הדלת, היא ביקשה להתנצל על האירועים הקודמים. בתגובה הזכיר השכן לאישה את הצו העומד נגדה ודיווח על כך למשטרה. שוטר שהגיע למקום הסביר לאישה כי היא מפרה את הצו ולאחר מכן עזב את המקום.
הנאשמת שככל הנראה לא אהבה בלשון המעטה את השתלשלות האירועים, פיזרה לאחר שעות ספורות חצץ וחול ספוג בשתן וצואה של חתולים בסמוך לדירת שכניה. השכן שהבחין במעשים דרך עינית הדלת, פתח את הדלת וביקש משכנתו להתרחק מהדירה.
בתגובה, לקחה הנאשמת מטאטא והכתה באמצעותו את השכן בפניו, תוך שהיא פוגעת גם בעינו. האיש שניסה להתגונן, שלף את המטאטא מידיה, שבר אותו והדף את השכנה מדירתו. במהלך המאבק בין השניים, נפל מכשירו הסלולרי של האיש והשכנה שהבחינה בכך, הרימה אותו והשליכה אותו לפיר האשפה. הנאשמת לא הסתפקה בכך, חזרה לדירתה כדי להביא מטאטא נוסף ובאמצעותו הרסה מכשיר אינטרקום בדירת השכנים.
כעת, היא מואשמת בבית משפט השלום בפתח תקוה בהפרת צו בית משפט, תקיפה סתם, גניבה, והיזק לרכוש במזיד.
כל העדכונים - חדשות ראש העין