בשורה טובה לבני הנוער של ראש העין: סניף חדש של תנועת בני עקיבא שתיתן מענה לכ-90 חניכי בשכונת פסגות אפק, ויפעל בשלב זה בבית הספר רעות ע"ש רועי קליין.
1 צפייה בגלריה
הסניף החדש בראש העין
הסניף החדש בראש העין
הסניף החדש בראש העין
(צילום: באדיבות עופר גבאי)
הסניף החדש יקרא "פאר", ראשי תיבות של: פסגות אפק ראש העין. הוא מצטרף לשני סניפים נוספים של התנועה בעיר, ולעוד 13 סניפים של תנועות נוער שונות בראש העין הפועלות תחת מחלקת נוער וצעירים.
לרגל חנוכת הסניף, קיימה התנועה במקום הפנינג ססגוני אליו הגיעו עשרות הורים וילדים. עוד נכחו בטקס: ראש העירייה שלום בן משה, סגנו ומחזיק תיק החינוך הממלכתי עדי אביני, מחזיק תיק נוער וצעירים בני אנניה, מחזיק תיק חדשנות ותושב השכונה עופר גבאי, וכן מנהלת מחלקת נוער וצעירים, רינת מגידו שעיה.
"עוד בימיה הראשונים של השכונה, יזמתי פגישה עם מזכ"ל בני עקיבא יחד עם הורים נוספים, מתוך מטרה להקים סניף בשכונה המתהווה", אומר עופר גבאי ומוסיף: "המשימה הושלמה, שעה שראיתי את הילדים משתתפים במורל וצועקים את שם הסניף החדש – פאר".
קראו גם:
"אני רואה חשיבות רבה בפעילות תנועות הנוער, במסגרתן סופגים הילדים ערכים משמעותיים שהופכים אותם לאזרחים טובים יותר שתורמים לקהילה. חניכי בני עקיבא יספגו את ערכי אהבת ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל ולאור משנתו של רבי עקיבא, על שמו הם קרויים, יתחנכו על הכלל אותו קבע: 'ואהבת לרעך כמוך'", סיכם גבאי.
לעדכונים - חדשות ראש העין