תושבים בשכונת פסגות אפק זועמים על העירייה. הסיבה לטענתם: עבודות שלא הושלמו בכבישים שונים בשכונה, הותירו מכסי ביוב בולטים ומהווים סכנה למשתמשי הדרך. המפגע הבטיחותי קיים לדברי התושבים במספר רחובות בשכונה בהם יגאל אלון, ניסים אלוני, גרטרוד עליון, דליה רביקוביץ ועוד.
1 צפייה בגלריה
מכסה ביוב בולט פסגות אפק
מכסה ביוב בולט פסגות אפק
מכסה ביוב בולט פסגות אפק
(צילום: פרטי)
"אין בעיה שיעשו עבודות בכביש אבל שיסללו תוך זמן קצר את השכבה הנוספת ולא ישאירו את הכביש כך במשך מספר שבועות", אומר בתסכול תושב רחוב ניסים אלוני. "תאר לעצמך מה עלול לקרות שאתה רוכב על אופנוע בכביש כזה, ובמיוחד בשעות ערב או במזג אויר גשום. גם במהירות נמוכה זו סכנת נפשות".
איך אתה מתמודד עם המצב כרגע?
"אני נוסע בסלאלום בלית ברירה. אם אעלה על מכסי הביוב כנראה שאפול או שאהרוס את האופנוע. אם אני עוד מצליח לתמרן, לרכבים זה הרבה יותר קשה. נהג שנוסע בכביש נאלץ או לתמרן ואז לסכן גם את עצמו וגם אחרים או לקחת סיכון ולנסוע דרך הנתיב שלו ויתכן מאוד להרוס את הצמיגים. שמעתי מתושבים שהיו מספר רכבים שניזוקו.
"המצב הזה ממש מסוכן, ולא ברור מה ההיגיון של העירייה שהשאירו את המצב הנוכחי במשך זמן רב".
קראו גם:
מה אומרים לכם בעירייה?
"אני ספציפית לא פניתי אבל אנשים אחרים פנו, אמרו להם שיטופל ומאז עברו שבועיים".
גם ברשתות החברתיות פרקו תושבים רבים את תסכולם נוכח המצב כשאחת מהם ציינה: "בכל פסגות אפק זה ככה. אני נוסעת כמו במגרש מכוניות מתנגשות כדי לברוח מהביובים".
מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו ממשיכים בעבודות תשתית ושדרוג כבישים ברחבי העיר ובכלל זה, עבודות תשתית בשכונת פסגות אפק. היום יתבצעו עבודות כדי לשפר את פתחי הביוב וכן ביקשנו הצבת שלטי אזהרה במקום. במקביל, אנו מקדמים מול הקבלן סלילה סופית של הרחוב. עמכם הסליחה על אי הנוחות הזמנית".
כל העדכונים - חדשות ראש העין