ביום חמישי שעבר, בשעה 21:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בדרך קיבוץ גלויות בראש העין שמיד לאחר מכן נמלט מהזירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים את ליית עלי פריג' נער כבן 15 מכפר קאסם שנפצע באורח קשה, אך בהמשך נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
ליית עלי פריג'
ליית עלי פריג'
ליית עלי פריג'
(צילום: פרטי)
שעות ספורות לאחר התאונה עצרה המשטרה את נטליה שטיין בביתה באמצעות מערכות משטרתיות ולאחר שגבתה עדויות משלושה אנשים שונים. כמו כן לקחה המשטרה את רכבה של החשודה ובדיון הראשון להארכת מעצרה, ציין נציג המשטרה כי "יש ממצאים שקושרים את הרכב לאופניים" אך למרות זאת היא הכחישה את המיוחס לה. בהמשך, האריכה שופטת בית המשפט את מעצרה עד יום שני האחרון ה, 15 לחודש.
בדיון שנערך השבוע, הגיעו הצדדים לסיכום על מעצר בית של 12 יום כשבמקביל עורך דינה של שטיין, אלי כהן ציין כי תוכל לשהות במעצר בית מחוץ לעיר רק עד יום חמישי, מאחר ו"יש לבן שלה בר מצווה, ביום שישי יש אזכרה של הסבא שנה ראשונה ובשבת שוב בר מצווה". עוד הוסיף עורך הדין כי הנער שנהרג נהג שלא כחוק מאחר והחוק מתיר לרכב על אופניים עם מנוע עזר רק מגיל 16, וגם עשה זאת ללא קסדה.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה)

קראו גם:

בסופו של דבר, ציין שופט בית המשפט כי "קיים חשד סביר כי החשודה אכן ביצעה את העבירות המיוחסות לה", אך יחד עם זאת קיבל את דבריו של עורך דינה והחליט לשחרר את שטיין למעצר בית מחוץ לעיר עד מחר (חמישי), ולאחר מכן תשהה במעצר בביתה עד ל-25 לחודש כשהיא תוכל לצאת לחגיגות בר המצווה של בנה. זאת בנוסף להפקדת ערבויות.