תושב ראש העין בשנות השלושים לחייו מואשם כי תקף נער שרכב על אופניו עם בת דודתו ברחוב חותמי המגילה, איים עליו ואף קרא לעברו "חתיכת דתי מסריח".
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה
(צילום המחשה)

מכתב האישום שהוגש השבוע עולה כי לפני חודשים אחדים בשעת אחר הצהריים נהג האיש ברחוב חותמי המגילה ברכבו כשבשלב כלשהו הבחין בנער שרכב על אופניו עם בת דודתו. הנאשם החליט להתקרב אליהם באיטיות והחל לבצע תנועות שונות בפניו, ביניהן סימן של נשיקה. תחילה התעלם מכך הקטין, אך כשהנהג המשיך לנסוע לידם באיטיות, הוא סימן לו שימשיך בנסיעתו.
בתגובה, על פי כתב האישום, עצר האיש את רכבו, יצא ממנו ואמר לקטין : "מה עשית לי ילד עם היד?!" . הנער, שחש מאויים, ביקש מבת דודתו שתתקדם מהמקום ובמקביל ניסה להתקשר לאביו, אך זה לא היה זמין. בשלב זה אמר הנאשם לקטין: "אתה חושב שאבא שלך מפחיד אותי", ולאחר מכן ניסה לנתק את השיחה עד שהנייד נפל ונשבר.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: יאיר שגיא)

קראו גם:

האיש לא הרפה ושאל את הנער לפשר תנועת היד שסימן לו, ואז ענה האחרון: "אתה מסתכל עלינו פה ככה שאני עם בת דודה שלי, תמשיך לנסוע". בתגובה הטיח בו הנהג: "אתה יודע מי אני בכלל? אני יוצא סיירת צנחנים", ולאחר שאף תפס בחולצתו ועיקם את ידו איים כי אם יחזור על כך הוא ישבור את ידו. בהמשך חזר הנאשם לרכבו ועזב את המקום לא לפני שאמר לנער "יא חתיכת דתי מסריח".
כעת מואשם האיש בבית המשפט בתקיפה, איומים והיזק לרכוש.