תושבת האזור שנמצאת בהליך גירושים מורכב וכואב מבן זוגה טוענת שהאיש מנסה למרר את חייה ולהקשות עליה בכל דרך אפשרית. "כעת הוא מנסה לעשות זאת על גבו של הבן המשותף שלנו", היא אמרה לי בכעס.
2 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה סיפרה לעו"ד זהר רון כי עזבה את הבית המשותף עם בנם הקטן שחווה משבר קשה בעקבות תהליך הפרדה. "הילד ביקש ממני רק מתנה אחת ליום הולדתו: כלבלב קטן וחמוד שיפיג את תחושת הדיכאון שלו", היא הוסיפה. "לאחר שכנועים התרציתי והבאתי הביתה כלבלב חביב. עד מהרה נרקם בינו ובין הילד קשר חם וחזק, וניכר כי תחושת העצב שהייתה לו חלפה".
הילד סיפר לאביו שיש לו ולאימו כלב חדש והוא מסב לו אושר רב. "האב החליט כי מדובר בהזדמנות לפגוע בי ומיהר להגיש בקשה לבית המשפט ובה התלונן כי החלטתי לקרוא לכלב בשמו", אמרה האישה.
קראו גם:
ואכן, בבקשתו כתב: "האם שמה אותי ללעג ולקלס ובמעשיה היא הפכה את הבן המשותף שלנו לבן כלב! לא פחות ולא יותר. היא מחנכת אותו שהכלב והאבא הם אותו דבר. זו השפלה שאני לא מוכן לספוג. היא אומרת לכלב בציווי: 'למקום וארצה', תוך שהיא קוראת לו בשמי. אני מרגיש מושפל ושהתדמית שלי בעיניי בני מתרסקת. זה ממש סוג של ניכור הורי".
עוד כתב האב לבית המשפט כי "מדובר בהתנהגות שערורייתית ובלתי נסבלת" ודרש להעביר את הילד למשמורתו. האם הסבירה מנגד כי "מדובר בשקר וכזב, זו המצאה של האב שתלושה לחלוטין מהמציאות. לא היה ולא נברא, מעולם לא קראנו לכלב בשם האב. גם ככה אני בקושי סובלת את השם שלו, אז למה שאעשה לעצמי עונש כזה ואזכר בו ובשמו בכל פעם שאני קוראת לכלבי האהוב?"
עוד הסבירה האם ש"הוא משקר לבית המשפט ללא בושה ומנסה לגנוב את המשמורת על בני. אני יכולה להוכיח את זה בקלות: הכלב רשום בשם שבחרנו לו, השונה לחלוטין משמו של האב ואפילו לא מתחרז עם שמו, אין לו צליל דומה. הכלב רשום אצל הווטרינר וגם על גבי השבב שלו. אפילו הכנו לו קולר עם השם שלו חרוט עליו, וזה ממש לא השם של האבא. הוא מנסה להטיח האשמות שווא נלוזות ולנקוט אסטרטגיה פסולה שמבוססת על רמאות".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
עורכת הדין רון הגישה את תגובתה של האשה לבית המשפט: "הוכחנו את טענותיה והסברנו שהאיש נוקט תכסיסים מלוכלכים כדי להטות את הדין בהליך הגירושים. בית המשפט יצטרך להכריע".