תושבת האזור החליטה לאחרונה להתגרש מבעלה בטענה כי חברו הטוב, שהוא גם שותפו העסקי, הפך לחלק בלתי נפרד מחייה. "התחתנתי עם בעלי, אבל קיבלתי אותו בעסקת חבילה", הסבירה לעורכת הדין זהר רון, אליה הגיעה. "אני לא יכולה לסבול את זה יותר. השותף הזה נדבק לבעלי ואליי בכל דבר אפשרי ואני מרגישה נשואה לשניים".
2 צפייה בגלריה
התגרשו בגלל השותף
התגרשו בגלל השותף
התגרשו בגלל השותף
(צילום המחשה: Shutterstock)
האישה סיפרה עוד כי כל האירועים החברתיים והמשפחתיים קשורים אל השותף וקשה לה עם נוכחותו האינטנסיבית. "כשיש לנו אירועים וחגיגות ימי הולדת, בעלי מבקש קודם לבדוק איתו האם זה מסתדר לו מבחינת התאריך", היא הוסיפה. "מאז ירח הדבש כל החופשות המשפחתיות שלנו תמיד איתו ועם משפחתו.
"כשאמרתי לבעלי שזה ממש בלתי נסבל, הוא התעצבן ואמר: 'לא תצליחי להפריד אותו ממני'. הסברתי לו שאני מכבדת את חברו, אבל צריך לדעת להציב גבולות ולא להיות איתו כל הזמן גם בחיים הפרטיים. שאלתי אותו אם הוא לא שם לב שהקשר ההדוק איתו השתלט לנו על חיי הנישואין? הוא השיב: 'הכרת אותי כשהיינו כשותפים ואת לא יכולה עכשיו להפריד בינינו'".
לדברי האישה, החברות ההדוקה גורמת לבעלה להתייעץ עם חברו בכל נושא, כולל בדברים הכי אישיים. "הילדים שלנו ושל השותף הפכו לחברים טובים, ויוצא שאני מקבלת את כל משפחתו לתוך חיי, כל הזמן", היא ציינה. "בעלי אמר לי: 'מה את מתלוננת? שכחת שהוא היה כאן קודם, הרבה לפני שהכרתי אותך, והוא יישאר גם אחרייך'.
"אמרתי לו שאני לא יכולה יותר ושיבחר: או אני או הוא? הוא ענה מיד: 'השותף הוא בחור זהב ולא אוותר עליו ועל העסק שלי. חבל שאת לא מקבלת או מבינה את זה. השותף הוא מאז ולתמיד. הוא כמו אח ויותר מקשר דם בשבילי, נמות האחד בשביל השני. אם זה לא מתאים לך, זו הבעיה שלך. את עושה את הבחירות הלא נכונות'".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
אחרי שהבינה כי בעלה אינו מוכן למתן את הקשר עם השותף העסקי הגיעו הצדדים למבוי סתם והחליטו להתגרש. בינתיים עבר הבעל להתגורר בבית חברו ובני משפחתו עד שיארגן לעצמו דירה.
עו"ד רון, השותף שבר את הנישואים?
"בסופו של דבר התנהלותו ובחירתו של הבעל לא התאימו למרשתי, ולדעתי בצדק. הבעל העדיף להמשיך את הקשר האינטנסיבי עם השותף במקום להציל את חיי נישואיו ומשפחתו. אין סיבה, לטעמי, שהאישה תיאלץ להכיל דמות נוספת בכפייה בחייה".