סניף "רמי לוי בשכונה ברחוב שבזי 12 בראש העין וכן סניפים בפתח תקוה ובכל רחבי הארץ בדרכם להיפרד מפיקוח הרבנות. ברשת שנמצאת בבעלות רמי לוי ככל הנראה מעוניינים לחסוך בעלויות המשגיחים.
1 צפייה בגלריה
(רמי לוי. צילום: אוהד צויגנברג)
מדובר בהחלטה שתקפה לכלל סניפי "רמי לוי בשכונה" ברחבי הארץ, ואינה כוללת את הסופרים הגדולים תחת השם "רמי לוי שיווק השקמה".
בפתח תקוה קיים סניף של רמי לוי בשכונה ברחוב רוטשילד וכן סופר קופיקס בקניון הגדול. בראש העין קיים סניף של רמי לוי בשכונה ברחוב שבזי 12.
ברשת מעוניינים לחסוך בעלויות של הפיקוח בטענה כי בסניפי המכולת אין מעדניות או קצביות שזקוקות להעסקת משגיח צמוד אלא מדובר במוצרים סגורים בלבד שממילא יש עליהם כשרות. בפתח תקוה קיימים מספר סניפי "סופר קופיקס", כשהגדול שבהם בקניון הגדול וכן סניף "רמי לוי בשכונה" ברחוב רוטשילד.
מהמועצה הדתית בפתח תקוה נמסר: "אנחנו מודעים לעניין שמטופל כרגע ברמה הארצית מאחר והוא נוגע לסניפים נוספים ולרשת קופיקס. ברגע שיופסק הפיקוח, נוציא הודעה מסודרת לציבור".
מהמועצה הדתית בראש העין נמסר: "בשלב זה אנחנו בהידברות מול הרשת ואנו מאמינים שנגיע לעמק השווה וביומיים הקרובים תתקבל החלטה סופית. במידה ולא, נוציא הודעה מסודרת לציבור כמתחייב, אבל אנחנו מקווים שלא נגיע לכך כי אנחנו מעדיפים את דרך השלום.
אני מאמין שמהלך הוצאת הכשרות במיוחד שמדובר בשכונה חרדית, תיתן אותותיה על הסניף. אמנם מדובר בסניפים קטנים אך למרות שאין מעדניות והם טוענים כי הכל מגיע ממחסן מרכזי , עדיין צריך פיקוח על מוצרים שמגיעים מייבוא, שאכן אין זיופים , וכן על פירות וירקות שמגיעים. נכון, אין הרבה עבודה כמו בסופרים הגדולים של הרשת אך עדיין יש מה לעשות".
תגובת רשת רמי לוי תובא כשתתקבל.