פרלה דנוך היא אולי הדמות שהכי מזוהה עם המשפט "מאיפה היא מוכרת לי זאת?".
5 צפייה בגלריה
פרלה דנוך עם בן הזוג מני
פרלה דנוך עם בן הזוג מני
פרלה דנוך עם בן הזוג מני
(צילום: שרי עוז)
השחקנית והקומיקאית המוכשרת שגילמה שורה ארוכה של תפקידי משנה בסדרות מוכרות כמו "להיות איתה", "בת אל הבתולה" ולאחרונה יחד עם בן זוגה מני ממטרה ב"זוג מנצח Vip", עושה כל תפקיד בכישרון רב, אבל עדיין נאבקת על מקומה בעולם הבידור. "בא לי לצעוק לכולם שיפתחו את העיניים", היא אומרת השבוע, "לא יכול להיות שהם עיוורים".
דנוך (32) נולדה בטבריה ובגיל שנתיים עברה עם משפחתה לראשון לציון. את אביה, רמי דנוך, ממייסדי "צלילי העוד", אין צורך להציג.
את התיכון היא לא סיימה. "פרשתי כי היה לי מאוד קשה", היא אומרת. "גדלתי בבית דתי של חוזרים בתשובה ובית הספר היה חילוני, זה היה דפוק כי היה קשה לגדול כילדה דתייה בבית ספר חילוני. הייתי אאוטסיידרית תמיד כי זה מאוד משפיע. נמשכתי יותר לחלק הדתי שלי, הסתובבתי בחברה דתית ובתיכון פחות התחברו לזה ולא הזמינו אותי למסיבות כיתה למשל".
5 צפייה בגלריה
פרלה דנוך
פרלה דנוך
פרלה דנוך
(צילום: שרי עוז)
בגיל 18 כבר יצאה בשאלה, אם כי לא לגמרי. "הייתי מחללת שבת בשקט, נכנסת לרשתות חברתיות. חילול השבת האקסטרים שלי היה כשצילמתי סוג של קליפ ביום שישי וזה נכנס לתוך שבת ואת הדרך חזרה הביתה עשיתי ברכב. ראיתי שזה לא כזה נורא מבחינת ההרגשה".
היום היא עדיין מקפידה על כשרות, צמה ביום כיפור וחוגגת את החגים כהלכתם. "אני מאוד אוהבת את המסורת היהודית אבל קשה לי עם הדת. האג'נדה שלי היא חיה ותן לחיות".
למרות שאבא שלה נחשב לאייקון בזמר המזרחי, היחסים איתו לדבריה לא היו קרובים במיוחד, אבל דווקא החזרה שלה בשאלה היא שקירבה ביניהם.
"מול אבא שלי עניין החזרה בשאלה היה הכי קשה, למרות שאף פעם לא פתחתי את זה מולו ממש. אמא שלי אמרה פעם שאבא אמר לה שלא באמת אכפת לו כי חשוב לו שאהיה מאושרת. הוא היה רואה אותי מחפשת שלושה כוכבים תמיד כדי לראות מתי יוצאת השבת וזה הפריע לו".
5 צפייה בגלריה
עם אבא. החזרה בשאלה קירבה
עם אבא. החזרה בשאלה קירבה
עם אבא. החזרה בשאלה קירבה
(צילום: ניר עמוס)
איך זה לגדול בצילו של זמר מפורסם?
"ביום שנולדתי אבא חזר בתשובה אז היה מעבר בין רמי הזמר של צלילי העוד לבין רמי הזמר ששר בעיקר תוכן דתי. כל הזמן שמעתי אנשים שאומרים שאבא הופיע אצלם או שביקשו למסור לו ד"ש. לא חקרתי אף פעם לעומק כמה הוא היה גדול. מגיל קטן עניין אותי להצליח בעצמי ולכן לא התעמקתי באבא שלי. גם תמיד היתה לי ציפייה ממנו שידחוף אותי ויסדר לי תפקידים במחזות זמר או פסטיגלים. כעסתי שהוא לא עזר לי אבל זה חישל אותי כי הבנתי שאני צריכה להצליח בכוחות עצמי.
"לפני כמה שנים אבא עשה סוג של קאמבק ואחרי כמה שנים התחלתי ללוות אותו ואז גיליתי אדם אחר, טיפוס שונה מהאבא שהכרתי. מישהו זורם הרבה יותר, קליל ושאנשים שרופים עליו. ראיתי אותו צוחק עם אנשים ומריץ דאחקות, מישהו בראש צעיר. לא פרימיטיבי כמו שחשבתי שהוא".
5 צפייה בגלריה
פרלה דנוך. "הקורונה פתחה פתח להצלחה ברשתות"
פרלה דנוך. "הקורונה פתחה פתח להצלחה ברשתות"
פרלה דנוך. "הקורונה פתחה פתח להצלחה ברשתות"
(צילום: שרי עוז)

מחכה לפריצה הגדולה

בעוד חודש וחצי תוסיף דנוך שם משפחה נוסף, "צוקרל", וזאת בגלל נישואיה למני צוקרל המוכר לילדים ובעיקר להורים כ"מני ממטרה".
"הכרנו בצוות בידור במימדיון. הוא היה זה שהדריך אותי ויחד לבשנו מדים של עובדי זבל וככה קיבלנו אנשים בכניסה למקום ובידרנו אותם. התאהבנו אחד בשנייה באותו רגע, כמו נפשות תאומות, וידעתי שהוא יהיה החבר הכי טוב שלי. רק אחרי שבע שנים הפכנו לזוג".
גדלת בתור הבת של. עכשיו את מוכרת בתור "אשתו של". זה לא מציק?
"כשהכרתי את מני לפני תשע שנים והפכנו לזוג הוא התחיל להצליח וזה שוב עלה לי, שהנה אני שוב ליד זה שמצליח. הוא אמר לי שאני יכולה לצמוח יחד איתו אבל זה לא הספיק לי, זה קשה להיות זאת שבצילו של מישהו.
"יש לי מראה 24/7 למישהו שעשה את הדרך והוא כוכב גדול ואני עוד לא. אני יודעת שאני בדרך לשם וכבר עכשיו מקבלת אהבה ברחוב אבל עוד לא הגעתי למקום שאני מייעדת לעצמי.
"אנשים בטח יחשבו שהשתגעתי, שאני כבר מצליחה, אבל בלב אני אומרת 'על מה אתם מדברים?' איך הם לא רואים את מה שאני רואה? אני צריכה לעצור לפרגן לעצמי יותר אבל משום מה אני לא מצליחה".
לפי הסטורי שלך נראה שמאוד מצחיק אצלך ואצל מני בבית.
"זה לא רחוק מהמציאות. יש פה זוג אמנים שחי בבית אחד וכל אחד צריך את תשומת הלב שלו. יש קשיים אבל עם כל זה הבית שלנו ממש מצחיק. אנחנו לא מתעדים את עצמנו כל הזמן, אבל אנשים שרואים את הסטורי שלי אומרים שבא להם לגור איתנו. אנחנו אנשים מאוד קלילים וכיפיים וזה די מין שמצא את מינו".
5 צפייה בגלריה
פרלה דנוך. "חיכיתי לתפקיד במקום גדול"
פרלה דנוך. "חיכיתי לתפקיד במקום גדול"
פרלה דנוך. "חיכיתי לתפקיד במקום גדול"
(צילום: שרי עוז)
בשנת הקורונה דנוך ייצרה לעצמה פרויקטים. זה התחיל בסדרת סרטונים של שירי קורונה עם חיקוי של זמרות וזמרים והמשיך בסדרת רשת שאותה היא כתבה ותתחיל לצלם בקרוב לצידו של השחקן משה אשכנזי.
"יש בבית קהל שבוי שאין לו מה לעשות מול הקורונה והדבר היחיד שיש לו זה לצחוק. סוף־סוף היתה לי הזדמנות להתחיל כשווה בין כולם ומהמקום הזה היה לי קל יותר לפעול ולעשות את זה בראבק. המאפרת הראשית של ארץ נהדרת התקשרה להחמיא שאני עושה את זה מושלם. כל הפידבקים האלה נתנו לי דרייב גדול. לאחרונה כתבתי לעצמי סדרת רשת שנמצאת בעריכה כיום. מדובר בכוכבת רשת שהיא סוג של זמרת מזרחית ששרה רק פזמונים. הסדרה תצטלם אחרי החתונה ויש לי תחושה שזה יצליח".
מה היעד הבא?
"קיבלתי תפקיד ב'שנות ה־90' של שלום אסייג, משהו שנסגר בימים אלו. חיכיתי לתפקיד במקום גדול. אני רוצה לקבל את ההזדמנות הזו, שיקחו את פרלה המצחיקה מהרשת ואת כל זה ימקסמו לתפקיד מאוד גדול. עד היום עשיתי תפקידים שהם ליד ועכשיו בא לי לצעוק 'תקצו אותי כבר לתפקיד גדול'. זה כל כך קרוב וזה גם כל כך יגיע, מגיע לי".