פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום חמור כנגד תושב נתניה, גבר בן 29, לאחר שעל פי החשד מכר תעודות מתחסן מזויפות תמורת תשלום באזור ראש העין.
אישומים אף הוגשו כנגד חלק מאלה החשודים כלקוחותיו, שרכשו את אותן תעודות מתחסן מפוברקות.
1 צפייה בגלריה
חשד לתקיפת שוטרת
חשד לתקיפת שוטרת
חשד לזיוף תעודות מתחסן
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות פרסם הנאשם באפליקציית "טיקטוק" מתן שירות של זיוף תעודת מתחסן בתמורה למאתיים שקלים, ואת פרטי יצירת הקשר עמו לצורך מתן השירות. באחד המקרים, פנה אליו אביה של צעירה מאזור פתח תקוה, וביקש ממנו לזייף לה תעודת מתחסן, והעביר לו את פרטיה.
הצעירה העבירה לנאשם תעודת מתחסן של חברתה כדי שיהיה לו בסיס לעריכה, והוא בעזרתה - זייף תעודת מתחסן, וקיבל מהאבא והבת מאתיים שקלים.
קראו גם:
בעקבות פרסום הנאשם בטיקטוק, המשטרה החלה בתרגיל עוקץ, וסוכן משטרתי החליט ליצור אתו קשר ולבקש לרכוש ממנו תעודת מתחסן מזויפת בתמורה למאתיים שקלים. בשתי הזדמנויות שונות, הסוכן ביקש מהנאשם לזייף עבורו תעודת מתחסן, עד שהנאשם נעצר על ידי המשטרה.
המשטרה טוענת כי יש בידיה ראיות רבות למעשיו של הנאשם. בין היתר, מכשיר טלפון שבו אותרו ההתכתבויות באמצעות אפליקציית טלגרם עם רוכשי תעודות המתחסן המזויפות, וצילומים של אותן התעודות, איכונים של הטלפון בסמוך למכונות הכספומט מהם בוצעו משיכות הכספים במסגרת העסקאות, סרטוני אבטחה, וכן עימותים שנערכו בין חלק מהקונים לבין הנאשם, במסגרת המשטרה.
במקביל לכתב האישום, המשטרה אף הגישה כנגד הנאשם בקשה למעצר עד תום ההליכים.
הוא מואשם בעבירות זיוף בנסיבות מחמירות, ניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירת מעשה העלול להפיץ מחלה.