אדם בשנות השלושים לחייו ניסה לפרוץ בשבוע שעבר לפיצוציית 'טל קפה' שברחוב מינץ ואף גרם לנזק. שוטרת שהגיעה למקום ניסתה לעצור אותו, אך הוא נמלט מידיה ונעצר רק בתום מרדף אליו הצטרפו שוטרים נוספים. בתחילת השבוע הוגש כתב אישום נגד החשוד, תושב ראש העין.
מכתב האישום עולה כי ביום חמישי שעבר בשעת הבוקר מוקדמת, הגיע החשוד אל הפיצוצייה כשהוא עוטה גרביים על ידיו, מסכת גרב לבנה על פניו וחובש כובע קסקט וקסדה על ראשו, וטיפס על ארון חיצוני הצמוד למקום.
1 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
פורץ
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
בהמשך החזיק החשוד בלבנה והחל לדפוק באמצעותה על חלון הפח של הפיצוצייה תוך שהוא מעקם אותו ומנפץ מנורת פלורוסנט סמוכה. בעקבות פניה למשטרה של עובר אורח שהבחין במתרחש, הגיעה למקום שוטרת שנקלעה למאבק עם החשוד. אלא שאז הפורץ הצליח להשתחרר מאחיזתה של השוטרת והחל להימלט מהמקום תוך שהיא רודפת אחריו יחד עם עובר אורח. רק לאחר מרדף אליו הצטרפו שוטרים נוספים שהוזעקו לאזור, נעצר החשוד שאף הזדהה בפניהם בשם אחר.
כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בגין בפריצה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וגרימת נזק לרכוש.
זוהי איננה הפעם הראשונה שבה המקום נקשר לאירוע חריג, שכן בחודש מאי האחרון נעצר בקרבתו אדם ששהה בגילופין לאחר שתקף מוכר בפיצוצייה, כשעל פי דיווחים שונים הוא אף נשך אותו. על פי המשטרה לא מדובר באותו אדם וככל הנראה אין קשר בין המקרים.
כל העדכונים - חדשות ראש העין