חילוף בעיריית ראש העין: על פי הסכמים קואליציונים שנחתמו בתחילת הקדנציה, מונה אתמול חבר המועצה עדי אביני לסגן ראש העירייה בשכר במקומו של עומר שכטר. אביני, שיכהן בתפקיד החל מהחודש הבא, יהיה ממונה על החינוך הממלכתי דתי, אסטרטגיה כלכלית ומורשת ישראל.
1 צפייה בגלריה
(עדי אביני. צילום: מתוך הפייסבוק)
קראו גם:
אביני, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, עוזב את עיסוקיו השונים ומתמקד כרגע בעשייה בגזרה המוניציפאלית. "אני שמח על הזכות לשרת את תושבי ראש העין", הוא אומר ל'מיינט ראש העין'. "לא רבים יודעים שחברי המועצה הם מתנדבים, ויש רק שלושה שמקבלים שכר. אנחנו עובדים באופן אינטנסיבי כדי לקדם דברים ואני שמח שעכשיו אוכל להתמסר לכך ב-100 אחוז כשהתפקיד הזה יהיה העיסוק המרכזי שלי".
בחודש יולי 2019 התפטר אביני מתפקידו כמחזיק תיק החינוך הממלכתי דתי וטען כי התקבלו מספר החלטות שפגעו בציבור הדתי ולא יכל להשפיע על כך. כעבור כחצי שנה חזר בו אחרי שהסדיר את העניינים מול ראש העירייה, שלום בן משה, והיום הוא אומר כי "החינוך מבחינתי זה אחד הדברים המרכזיים בעיר, אם לא החשוב שבהם. לא יצאתי בשביל לצאת, אלא כדי לגרום לעניינים להסתדר והם הסתדרו".
איך יחסיך היום עם ראש העירייה?
"מעולים. כמו עם כל חברי המועצה".
תיק נוסף וחדש שקיבל אביני הוא אסטרטגיה כלכלית. "העירייה לא אמורה להרוויח כסף אלא לדאוג לתושב, ושחסר כסף אז רשויות מעלות ארנונה", אומר סגן ראש העירייה הנכנס. "אני מתכוון לטפל בכל מה שלא נוגע בארנונה כדי להכניס כמה שיותר כסף לעירייה עבור התושבים. בין היתר קשר עם משרדי הממשלה, קולות קוראים, שת"פים, תרומות, ודרכי התייעלות שונות. זה נושא חשוב מאוד שאני מכיר את הקושי בו מתפקידי כיו"ר ועדת הכספים".
סגן ראש העירייה היוצא, עומר שכטר, ימשיך להיות ממונה על החינוך הממלכתי.
כל העדכונים - חדשות ראש העין