3 צפייה בגלריה
אנג'לינה בבדג'נוב ושתי בנותיה
אנג'לינה בבדג'נוב ושתי בנותיה
אנג'לינה בבדג'נוב ושתי בנותיה
(צילום: באדיבות המשפחה)
התאונה המחרידה אירעה ביום ראשון, קצת לאחר השעה 7:00, בשעה שאנג'ליקה עשתה את דרכה לעבודה כבכל בוקר. היא חצתה את הכביש במעבר חצייה.
"ב-8:00 הבת הגדולה שלה ניסתה להתקשר אליה אך ענה גבר, כנראה מבית החולים והסביר שאמא שלה בטיפול נמרץ וביקש להגיע בהקדם", מספרת לואיזה, אחייניתה.
"כנראה שלא ידעו למי להתקשר קודם. היא טסה לבית החולים, ואז אחותה הקטנה התקשרה אליי וסיפרה לי בבכי מה קרה".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה בבדג'נוב ושני החתנים
אנג'לינה בבדג'נוב ושני החתנים
אנג'לינה בבדג'נוב ושני החתנים
(צילום: באדיבות המשפחה)
מה עבר לך בראש כששמעת על כך?
"היה קשה להבין אותה מרוב שהיא בכתה. היא העבירה את הנייד לבעלה שהסביר לי שאנג'ליקה במצב קריטי וביקשו להגיע מיד. זה היה כמו סרט רע. בכיתי והייתי בהיסטריה. מהשניות הראשונות הבנתי שאין הרבה תקוה. נכנסתי לאתרי האינטרנט וראיתי דיווח על אישה שנפצעה קשה בתאונה בראש העין, וזה היה לי ברור שזו היא".
עד כמה קרובות הייתן?
"היו בינינו 10 שנים הפרש ומאז שהתחתנתי בגיל 20 בערך התקרבנו מאוד ומאז היינו כמו חברות. זה הבן אדם היחיד בעולם חוץ מבעלי שיכולתי לדבר איתו על הכל.
והיא תמיד הייתה עוזרת, מקשיבה ומבינה, כמו נפש תאומה. היינו מנהלות שיחות יום יומיות מדי בוקר על כל נושא שבעולם. אם לא דיברנו יומיים זה היה מוזר מאוד, ואם לא דיברנו אז התכתבנו. גם בבוקר האסון היא דיברה עם אחי והתכתבה איתי, היינו כמו ילדים שלה. דיברנו על יום ההולדת של אמא שלה שחל ביום ראשון הבא כשהיא תקום מהשבעה.
"התלבטנו אם ואיך לעשות בגלל הקורונה. בשעה 7:10 שלחתי לה הודעה עם סמיילי ולפי מה שהבנתי התאונה הייתה ב 7:13. את ההודעה שלי היא כבר לא פתחה".
עד כמה יחסרו לך השיחות איתה?
"אני לא יודעת איך אסתדר בלי השיחות בבוקר. זה כמו חלל גדול שנוצר. בגלל זה רוב הדמעות שלי".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה בבדג'נוב
אנג'לינה בבדג'נוב
אנג'לינה בבדג'נוב
(צילום: באדיבות המשפחה)
לואיזה מספרת על "אישה מדהימה, עם נתינה אינסופית שידעה לחיות את החיים בצורה יוצאת דופן. אני מסתכלת אחורה ומבינה שהיא חיה כל יום כאילו היה יומה האחרון. היא עברה חיים לא פשוטים - גידלה לבד שתי בנות, עבדה במשק בית במספר מקומות כל יום כדי לפרנס בכבוד, אבל היא ידעה לעשות מהם חיים יפים. אני מקווה שהפרסום כאן יגרום לאנשים להיזהר יותר בכביש".
לאון, בעלה של לואיזה, מספר כי אנג'ליקה הייתה "אישה שמחה שחיפשה סיבות לציין אירועים משמחים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ועוד. היא עבדה קשה במש בית במספר מקומות ולמרות זאת עזרה הרבה לבנות שלה מבחינה כלכלית. מה שהיה לה הייתה נותנת, ובכל פעם שהייתה מארחת הייתה עושה זאת בשפע ומכל הלב".
אנג'ליקה הותירה אחריה אם, אח ואחות, שתי בנות ושלושה נכדים.
יהי זכרה ברוך.
פורסם לראשונה: 15:46, 04.08.20