כעת הסתיים הדיון בביהמ"ש המחוזי בלוד בעניינה של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין אודות הקלות בתנאי מעצרה ובקשתה לעבוד. מאחר והמעסיק הפוטנציאלי ביטל את העסקתה בוטלה הבקשה לצאת לעבודה. ביהמ"ש דחה את הבקשה להקלות במעצר עד להגשת השלמות מצד ההגנה לבקשה זו. נקבע דיון בעניין זה ל 21.9.
1 צפייה בגלריה
כרמל מעודה בבית המשפט - הגיעה לבד לדיון
כרמל מעודה בבית המשפט - הגיעה לבד לדיון
כרמל מעודה בבית המשפט - הגיעה לבד לדיון
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
כרמל מעודה הגיעה לביהמ"ש הפעם לבדה, ללא הוריה או מאבטחים וחלפה על פני ההורים במסדרון ביהמ"ש, מה שעורר סערה מחוץ לאולם הדיונים. תחילה ביקש סנגורה של מעודה עו"ד שירן ברגמן לקיים את הדיון בדלתיים סגורות אך בקשה זו נדחתה וההורים הורשו להכנס לאולם. הפרקליטות ציינה כי התיק כבר נמצא לקראת הסוף עם הדיון ב 16.9 ותנאי המעצר כיום מספיקים, הכוללים שעות התאווררות לצרכים אישיים אותם לא ניתן לפרט בביהמ"ש.
סנגורה טען כי יש זמן ארוך עוד להליך וכי תסקיר אחרון הראה כי יש הפחתה ברמת המסוכנות, גם כאן הפרקליטות הסבה את תשומת לב ביהמ"ש לתסקירים קודמים המוכחים להיפך. כאמור, השופטת דבורה עמר דנה בבקשה וביקשה השלמות נוספות מצד הגנה להרחבת שעות ההתאווררות קבעה דיון בבקשה ל 21.9.
ניקול דניאל: "העובדה כי כרמל הגיעה היום ללא שום מלווים ונכנסה ישירות לביהמ"ש תוך שהיא חולפת על פנינו מוכיח כי היא אדם לא נורמטיבי שמנותקת מחומרת מעשיה ומהפגיעה בילדים ובמשפחות ולכן אני מאמינה שאין שום סיבה שביהמ"ש יאפשר לה הקלות נוספות מלבד ההקלות שהיום גילינו שבלאו הכי יש לה. אני שמחה שהמעסיק הפוטנציאלי חזר בו ומקווה שלא יימצא מעסיק אחר שיתן מענה כלכלי לאישה שפגעה בכל כך הרבה נפשות רכות. אנחנו עם הפנים לדיון ב 16.9 ומקווים אכן שכמו שציינה היום הפרקליטות שאנחנו בישורת האחרונה ושלא יהיו לנו הפתעות נוספות".
כל העדכונים - חדשות ראש העין