הורים לתלמידי חטיבת הביניים "בראשית" טוענים: נותר פחות מחודש לתחילת שנת הלימודים והמבנה לא "נמסר" לידינו משום שעדיין אינו מוכן.
1 צפייה בגלריה
הפרסום שהוציאו ההורים
הפרסום שהוציאו ההורים
הפרסום שהוציאו ההורים
(צילום: באדיבות ההורים)
למרות שהעירייה התחייבה למסירה בדצמבר 2019, אנו נמצאים בחודש אוגוסט ולתלמידי חטיבת ביניים "בראשית" עדיין אין מבנה שיאכלס אותם.
בשנת הלימודים האחרונה נאלצו תלמידי חטיבת הביניים להתארח בבית הספר חיים גורי שהיה לגילאי היסודי ובעקבות כך שהתארחו באופן זמני לא היה מענה מלא לתלמידי החטיבה כדוגמת – חדרי מחשבים, מדעים ומגרש ספורט משלהם.
בין הדברים שכתבו ההורים בפוסטים השונים בקבוצות של שכונת פסגות אפק: "שוב חוזר הניגון.... הרי אם לא נילחם שוב כמו בכל שנה, תחילת שנת הלימודים לא תהיה מושלמת בלי מלחמות. מתסכל ממש שככה היחס לתושבים, קל וחומר לילדים שאמורים לקבל בתי ספר תקינים. זה אמור להיות מובן מאליו". כתבה אחת האימהות. "רק בראש העין: הנהגת ההורים רודפת אחרי הקבלן שבנה את בית הספר על מנת שיטפל בליקויים וכשלים במבנה כי בעירייה מי שזה תפקידו , לא עושה זאת." כתבה אם נוספת.
בנוסף לעובדה שהמבנה לא 'נמסר' לבית הספר ותלמידיו, ישנן טענות רבות של הורים כנגד ליקויים רבים במבנה החדש. קירות שבורים, מדרגות סדוקות, ברזים לא תקניים, דלתות לא תקינות ומחסור בתחבורה. וכל אלו עוד לפני תחילת שנת הלימודים הראשונה של המבנה. "די!!! נמאס!!! עיריית ראש העין לא נערכים בזמן לפתיחת שנת לימודים, על חשבון ילדנו. מתי תהיה לילדנו הזכות לחוות את חופשת הקיץ בידיעה שב- 1 ספטמבר יעלו כיתה ויתחילו את השנה ללא מאבקי כוחות עם העירייה?"
בעקבות הטענות לחוסר המענה של העירייה והטיפול הלקוי בסיטואציה, הנהגת ההורים של בית הספר אף הודיעה על השבתת הלימודים ומניעה מהשנה להיפתח בראשון לספטמבר בין אם באופן פרונטלי או בזום עד להודעה חדשה.
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "בית הספר יהיה מוכן בזמן לקראת פתיחת שנת הלימודים ובימים אלה החלה בניית המעבדות. הליקויים מטופלים ואנו מזמינים את ההורים לבקר במקום כדי לעקוב אחרי התקדמות העבודות".