פגרי עופות ברחוב: תושב ראש העין שהלך בשדרות בן גוריון בעיר, הבחין במספר פגרי עופות שככל הנראה נתקלו בקיר האקוסטי השקוף וכתוצאה מכך מצאו את מותם.
2 צפייה בגלריה
ציפור מתה
ציפור מתה
ציפור מתה
(צילומים: יאיר לוי)
הקיר האקוסטי נועד להגן על התושבים הגרים בסמוך אליו ממטרדי רעש אך לאורך השנים עם הקמת קירות מסוג זה בכבישים רבים, התגלו לא מעט בעלי כנף שרועים בסביבתם לאחר שהתנגשו בהם.
עם הזמן, החלו לעשות שימוש בפתרונות שונים כדי להזהיר את אותם עופות, כשאחד מהם הוא הדבקת מדבקות המדמות צלליות של עופות אחרים ובכך ידעו בעלי כנף שלא להתקרב לקיר. גם לאורך הקיר שבשדרות בן גוריון ישנן מספר מדבקות אך ככל הנראה לא בכמות הרצויה כדי למנוע את המוות מהעופות השונים העוברים באזור.
2 צפייה בגלריה
הקיר האקוסטי
הקיר האקוסטי
הקיר האקוסטי
(צילומים: יאיר לוי)
יאיר לוי, תושב ראש העין שהלך ביום שבת בשדרות בן גוריון הבחין לדבריו בחמישה פגרי עופות במקומות שונים. "אנחנו גרים באזור של שמורות טבע, יש כאן המון בעלי חיים, וצריך לפתור את זה", הוא אומר. "אני די חדש באזור ואני מניח שזה קרה לא מעט עד היום אבל כנראה שהתעלמו מזה. נראה שהעירייה כן ניסתה למנוע את התופעה אבל היא פעלה באופן חלקי מאוד".
קראו גם:
פנית לעירייה בעקבות המחזה שראית?
"כן, אך עדיין לא קיבלתי מענה".
מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראש העין דוגלת בקידום איכות הסביבה. אנו מצרים על הנושא ובוחנים פתרונות מקצועיים למיגור התופעה".
לעדכונים - חדשות ראש העין