טרגדיה בראש העין: זהבה מנצור, תושבת העיר ומי שהייתה יו"ר נעמת במרחב פתח תקוה במשך 18 שנים, הלכה הלילה לעולמה במפתיע מדום לב כשהיא בת 63.
1 צפייה בגלריה
זהבה מנצור ז"ל
זהבה מנצור ז"ל
זהבה מנצור ז"ל
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של זהבה מנצור)
זהבה נפטרה ככל הנראה בשנתה ממנה לא התעוררה, ומותה הטרגי הכה בתדהמה את קרובי משפחתה, חבריה ומכרים נוספים. חבר מועצת העיר ומי שהיה שכנה בצעירותו, חנוך עוז סיפר כי שמע על הבשורה הנוראה מכלתה של זהבה. "פשוט קפאתי במקום", הוא אומר. "זו אישה צעירה שנפטרה פתאום מבלי שסבלה ממחלות רקע כלשהן".
"זהבה הייתה אישה אמיתית, צנועה, עזרה לזולת ודאגה מאוד לנשים במסגרת עבודתה כיו"ר נעמת. היא שירתה את הציבור בנאמנות ובנחישות אין סופית. הייתה אישה מובילה וידעה גם לא לוותר שצריך ולעמוד על שלה. שתי המשפחות שלנו גדלו זו לצד זו ומדובר במשפחה לתפארת. חבל על דאבדין. מדובר על אבידה גדולה לציבור".
זיו כהן, תושבת פתח תקוה ששימשה כמנהלת מעון נעמת כפר גנים בעירה ויו"ר ועד עובדות נעמת פתח תקוה-ראש העין, אמרה היום "המוות שלה הוא שוק, לא ברור ולא הוגן. בכיתי הרבה הבוקר עם היוודע הבשורה. היא הייתה אשת הברזל ששערה לא זזה מראשה. הייתה אישה עם המון זכויות, וטיפלה באביה ובכל בני משפחתה. היא הייתה גם ידועה בהכנסת האורחים, ובאירועים שערכה".
מה את יכולה לספר על העבודה תחתיה ולצידה?
"היא הייתה אישה עם לב רחב. רכה מבפנים וקשוחה מבחוץ במסגרת התפקיד. עברנו יחד דברים קשים ותמיד עמדה לצידי. היו בינינו גם מחלוקות לאורך השנים, אבל בסוף התיישרנו וכיבדנו אחת את השניה. היא פעלה המון למען הזולת גם מעבר לשעות העבודה. עצוב מאוד".
שלום הלוי, יו״ר אגף הרווחה ויו״ר סיעת כולנו בהסתדרות מסר " כולנו המומים וכואבים את מותה בטרם עת של חברתנו היקרה והאהובה זהבה מנצור ז״ל. זהבה הייתה ועודנה ותמיד תהיה מותג חברתי נשי ומנהיגותי ודוגמא למנהיגה שפעלה לילות כימים על מנת לסייע למגזרים מוחלשים ובכלל ולנשים בפרט. זהבה הייתה דוגמא ומופת לחברות , אכפתיות ודאגה והכל בסבר פנים יפות ונעימות. זו אבידה גדולה לחברה ולכולנו. יהי זכרה ברוך".
זהבה הותירה אחריה בעל ו-4 ילדים.
תודה ליוסי דמארי על הסיוע בהכנת הכתבה.
יהי זכרה ברוך.
פורסם לראשונה: 13:16, 12.11.20