ראש העין על המפה, גם בערב הסעודית: כוכב הרשת הסעודי, מוחמד סעוד, הידוע בחיבתו לישראל ולראש הממשלה בנימין נתניהו, העלה סרטון לפני מספר ימים ובו הצהיר: "אני לא תימני, אני לא מתימן, אני לא מראש העין, הישנה או החדשה - אבל אני אוהב את ישראל".
1 צפייה בגלריה
מוחמד סעוד
מוחמד סעוד
מוחמד סעוד
(מתוך הסרטון)
קראו גם:
סעוד, העלה את הסרטון ככל הנראה בשל העובדה כי למרות אינספור סרטונים אחרים שהעלה, עדיין ישנם כאלו שמטילים ספק לגבי זהותו וזאת בשל תמיכתו הגדולה בישראל ובראש הממשלה וכן בעקבות השפה העברית בה הוא מרבה להשתמש.
את הסרטון המדובר שעלה לרשת בשבוע שעבר צילם סעוד לדבריו על רקע מקום מגוריו וציין בעברית: "אני גר במדינת ערב הסעודית , אני אוהב אתכם מאוד, אני תומך ראש הממשלה בנימין נתניהו, אני אוהב אתכם מאוד, תראו העיר שלי, העיר שלנו בסעודיה. חברים אני לא תמני, אני לא מתימן, אני לא מראש העין הישנה או החדשה , אני אוהב אתכם מאוד, תודה רבה".
(צילום: פרטי, מהפייסבוק)
הסרטון הפך לויראלי ברשת וסחף תגובות רבות, בעיקר תומכות וחלקן משעשעות. "אני תימני יהודי מישראל, אבל אתה נראה גם תימני. אתה שר כמו התימנים", נכתב באחד הטוקבקים "חבל שאתה לא מראש העין. אבל הותיקה, אה?" כתב אחר ו- "תבוא לראש העין, אני מזמין אותך למרק תימני משובח", כתב אחד נוסף.