אחרי למעלה מ-20 שנות פעילות, מתוכן כ-15 שנה ברחוב שחם בפתח תקוה, נסגרה בשבוע שעבר מסעדת "פפריקה" הוותיקה שסמוכה למתחם הבילויים "יכין סנטר".
מדובר בלא פחות מדרמה בעולם הקולינריה של פתח תקוה. מסעדת פפריקה, שהגדירה עצמה כמסעדה ישראלית שמכרה מנות אהובות מכל הסוגים, משכה אליהם קהל רב מכל הגילאים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: מתן דויטש)
משפחות רבות הגיעו אליה מדי יום והיא היתה פתוחה גם בשבת. גם עובדי אזור התעשייה רמת סיב היו נוהגים לפקוד את המקום בהפסקות הצהריים.
בשבועיים האחרונים תהו תושבים רבים מדוע המסעדה סגורה ולא מבצעת משלוחים. הדבר עורר סימני שאלה, בעיקר לנוכח העובדה כי האורות במקום דולקים ואף תלויה מודעת "דרושים" על גבי דלת הכניסה, כשמודעה דומה אף מופיעה עם כניסה לאתר הבית של המסעדה.
גם הפרסום בעמוד הפייסבוק של המסעדה אודות שירות המשלוחים עבור הארוחות העסקיות שעלה רק לפני ימים ספורים, מגביר את הערפל סביב סגירת המקום.
כשהגענו הבוקר (שלישי) אל המקום מצאנו מנעול שמעיד על סגירתו.
מהנהלת יכין סנטר נמסר: "לאחר שנים של שירות אדיב ונעים לתושבי פתח תקוה והאזור במתחם 'יכין סנטר', מסעדת 'פפריקה' הודיעה על סגירת המסעדה. המתחם נמצא במו"מ מתקדם עם מספר רשתות הסעדה מובילות, במטרה לפתוח בהקדם מסעדה חדשה ואיכותית לרווחת תושבי האזור כולו".
יצויין כי מסעדות נוספות הפסיקו את פעילותן במתחם "יכין סנטר" בתקופה האחרונה. כך למשל, סניף "חומוס כספי" נסגר זמן לא רב לאחר שנפתח במקום. בנוסף, מסעדת "אויאמה" לא פעילה לאחרונה ובהנהלת "יכין סנטר" אומרים כי המקום נמצא בשיפוצים ואותו בעלים צפוי לפתוח אותו תחת שם אחר.
תגובת בעלי מסעדת "פפריקה" תובא כשתתקבל.