אשה צעירה שהגיעה לאחרונה למשרדה של עו"ד זוהר רון נשמעה כעוסה וכואבת.
היא סיפרה שבעלה מאס במראה המלא שלה, טוען שהוא לא נמשך אליה ומשפיל אותה.
לדבריה, בצעירותה היא הייתה אישה נאה מאוד, אבל מאז הריונה היא מתקשה לחזור למשקלה הקודם.
האישה עוד התלבטה אם לנסות לשקם את הקשר, אבל לבסוף החליטה: "מגיע לי טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
"היית חתיכה והשמנת. זה דוחה אותי"
"היית חתיכה והשמנת. זה דוחה אותי"
"היית חתיכה והשמנת. זה דוחה אותי"
(צילום: shutterstock)
האישה הנסערת הוסיפה כי בעלה אמר לה ישירות: "אני כבר לא נמשך אלייך יותר, אין לנו מה להישאר נשואים אם אני לא רוצה אותך כמו פעם. מאז ההיריון השמנת, תפחת ואיבדת את הגוף המושלם שהיה לך. אני לא מבין לאן נעלמה האישה החתיכה שהייתה לי.
"אחרי הלידה של האוצר שלנו הייתי בטוח שתחזרי לעצמך ותהיי האישה היפה והרזה שבה התאהבתי, אבל את אמרת שאין לך חשק וכוח לעשות ספורט ושההנקה עושה אותך רעבה. ככה עלית במשקל עוד ועוד.
קראו גם:
"עד עכשיו, למעלה משנה מאז הלידה, את עדיין לובשת את בגדי ההיריון. אפילו מסרת את כל הבגדים היפים שהיו לך בטענה שהם שייכים לעבר ואת לא רואה את עצמך נכנסת אליהם. הסברת עוד שאין לך כוונות להיות ספורטאית כמי שהיית לפני שהפכת לאם.
"לצערי, הספורט היחיד שאת מתמידה בו הוא זלילה והוספת קילוגרמים רבים. אני לא מבין לאן נעלמה האישה שהתאהבתי בה. אני לא נמשך לשמנים וזה אפילו די דוחה אותי. כמו שאני מקפיד על ההופעה שלי הייתי מצפה גם ממך לחזור לעצמך, אבל לאחרונה הבנתי שזה לא יקרה כי זה לא חשוב. לכן החלטתי להתגרש".
האישה הסבירה לעו"ד רון שבינה לבין בעלה הייתה אהבה ומשיכה מטורפת, אבל בשנה האחרונה הוא כלל לא מתקרב אליה פיזית.
"פעם הוא לא היה יכול לעבור לידי בלי ללטף, לחבק ולנשק", סיפרה. "אני מרגישה שהוא הפך לקר ומנוכר, והטענות על השומן שצברתי הן סתם תירוץ".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
עורכת הדין חשבה תחילה לייעץ לה לבדוק האם הסיבה שבעלה כביכול מאס בה קשורה לניחומים שהוא מוצא בזרועות אישה אחרת, לכן נוח לו להיתלות בתירוצים שונים. אלא שהאישה השיבה לב שבשלב זה, הסיבות שלו לא מעניינות אותה ויחסו כלפיה מצדיק גירושים ממנו.
"אין סיבה להישאר במחיצת מישהו שכל הזמן אומר לך שאת מכבידה עליו, גדולה מדי לטעמו, לא מושכת אותו והגרוע מכל - שעברה לו האהבה ולא רק המשיכה", היא סיכמה.
עו"ד רון, מה חשבת על ההחלטה שלה?
"כאישה העמדה שלה הרשימה אותי מאוד כי הדברים כלפיה בלתי נסלחים. ההשמנה בעקבות היריון ולידה הם טבעיים ואף רצויים. במצב דברים כזה אין מנוס וכדאי לפצל כוחות כי כל אחד ראוי ליחס מכבד, אפילו אם הוא כבד".