האוטובוס נפל לתעלה באמצע הנסיעה: כעשרים בני אדם נפצעו הבוקר (שלישי) בהתהפכות אוטובוס בתעלה לצד הדרך בכביש 5, סמוך למחלף גלילות. כוחות הצלה גדולים הגיעו לזירה. עדיין לא ידוע מה הסיבה לתאונה החריגה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הבוקר בשעה 09:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על אוטובוס שהידרדר לתעלה בצד הדרך בכביש 5 סמוך למחלף גלילות מזרח.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לכ-20 נפגעים בהכרה, במצב קל, שיצאו מהאוטובוס.


עדכון מד"א: חובשים ופראמדיקים של מד"א שסרקו את האוטובוס מדווחים כי בשלב זה לא ידוע על לכודים וכלל הנוסעים יצאו מהאוטובוס ונמצאים בשול הדרך במקום בטוח. צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי לנפגעים באורח קל.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

חובש בכיר מידן בן יואש וחובש רפואת חירום גיא גולדשמיט מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס כשהוא הפוך על צידו במידרון בצד הדרך בחיבור בין כביש 5 לכביש 20. מיד התחלנו בסריקות על מנת להבין את כמות הנפגעים בזירה והעברנו דיווח למוקד מד"א. נוסעי האוטובוס התהלכו בסמוך לשול הכביש ובמקביל לבדיקות הרפואיות נכנסנו לאוטובוס דרך הדלת שהייתה שבורה וסרקנו כדי לוודא שאין נפגעים לכודים וחברנו לכוחות הכיבוי גם שוודאו שאין נפגעים מתחת לאוטובוס. התאונה הייתה יכולה להסתיים בטרגדיה ובאורח נס כלל נוסעי האוטובוס נפגעו באורח קל בלבד."
מדוברות המשטרה נמסר: לפני זמן קצר התקבל דיווח על תאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 5 בצומת גלילות, בעקבותיה התהפך האוטובוס.
בתאונה נפגעו 20 פצועים במצב קל, ועד לשלב זה פונו 17 מהם לבתי החולים איכילוב, תל השומר ובילינסון (כך לפי גורמי הרפואה).
כוחות ההצלה, משטרה ובוחנים הגיעו למקום והמשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.