קופת חולים מאוחדת השיקה השבוע מרפאה היברידית חדשה ומתקדמת בשכונת פסגות אפק בראש העין. המרפאה תשרת את כל מבוטחי מאוחדת באזור, תנגיש להם שירותי רפואה מתקדמים קרוב לבית, ובמקביל תאפשר להם לבחור בשירותי רפואה דיגיטליים, מבלי לצאת מהבית.
1 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: לי אורון, סיגל רגב רוזנברג ומשה כהן
מימין לשמאל: לי אורון, סיגל רגב רוזנברג ומשה כהן
מימין לשמאל: לי אורון, סיגל רגב רוזנברג ומשה כהן
(צילום : גלית קטן)
המרפאה, בניהולה של ליאל צאיג, מעניקה ללקוחותיה שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, כירורגיה / כירורגית שד, שירותי אחיות, שירותי מעבדה, קלינאות תקשורת, רפואת עיניים ופזילה לילדים. הרפואה ההיברידית של מאוחדת מאפשרת לכל לקוח לצרוך שירותים רפואיים ולנהל את הקשר שלו בכל ערוץ שיבחר - פיזי או מקוון, במרפאה או מהבית - לפי העדפותיו האישיות ולפי צרכיו.
באירוע ההשקה החגיגי שהתקיים השבוע, נכחו בכירי הנהלת מאוחדת ועיריית ראש העין, ביניהם מנכ"ל עיריית ראש העין אילן הררי, יו"ר מאוחדת איל גבאי, מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב-רוזנברג, מנהלת מחוז מרכז לי אורון, סגן מנהלת המחוז משה כהן, רב העיר יחיאל בסיס, סגן ראש העין מיכאל מלמד.
מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג אמרה באירוע: "אני עומדת כאן היום, שמחה ונרגשת לחנוך את המרפאה החדשה והנוצצת הזו, בה מבוטחי מאוחדת בראש העין יוכלו לקבל שירותים רפואיים מתקדמים קרוב לבית, בסביבה כל כך מזמינה ונעימה. בשנים האחרונות המשכנו את תנופת הפיתוח של מאוחדת בעיר, ונמשיך להרחיב את השירותים בכל מקום בו יהיה להם ביקוש, בסטנדרט הגבוה שאנחנו חושבים שמגיע למבוטחים שלנו".
מנכ"ל עיריית ראש העין אילן הררי בירך: "בשנה וחצי האחרונות ניהלתי לצידו של ראש העיר את ההתמודדות שלנו עם נגיף הקורונה, ואין לי ספק שזו הייתה שעתן היפה של קופות החולים. ראינו את העוצמה והכוח של קופות החולים, קיבלנו שיתוף פעולה מלא, נעשתה עבודה מדהימה בשטח וכולנו מוקירים לכם תודה. ראש העין היא עיר שנמצאת בתנופת פיתוח וגדלה מיום ליום, ולכן אנחנו שמחים ומברכים על הרחבת פעילות מאוחדת בעיר. שיתוף הפעולה וההיענות שלכם לכל פניה ובקשה שלנו היא יוצאת מהכלל, ואנחנו מודים לכם על העשייה הענפה ועל הקשב שלכם לצרכי תושבי העיר".
מנהלת מחוז מרכז במאוחדת לי אורון, הוסיפה: "במרפאה החדשה חשבנו על כל פרט, וכל זה כדי ליצור חוויית בריאות כמה שיותר נעימה, אבל מעבר לכך האנשים שעומדים מאחורי המרפאה הזו הם אלה שעושים את ההבדל ואני מודה לכל אחת ואחד מהם על המסירות שהם מפגינים כלפי המטופלים ולכל הנעשה במרפאה".

שעות פעילות המרפאה:

בוקר: ימים א'-ו' 8:00-12:30
אחה"צ: א' -ב' 16:00-19:00
טל'- 076-8135780 , רח' ניסים אלוני, ראש העין.