1 צפייה בגלריה
ה' עם התינוקת, לאחר הלידה | צילום: פרטי
ה' עם התינוקת, לאחר הלידה | צילום: פרטי
ה' עם התינוקת, לאחר הלידה | צילום: פרטי
סיפור לא פחות ממדהים קרה לאחרונה בבית חולים 'וולפסון', כשאישה מהמרכז הגיעה למיון יולדות כשהיא בשבוע 29 להריונה, לאחר שנאמר לה על ידי הרופא המטפל כי העובר מת ולא נמצא לו דופק בבדיקה שגרתית.
בבית החולים נמצא הדופק של העובר והאישה עברה מעקב הריון ובסופו, לפני שבועיים וחצי ילדה בן בכור בריא.
"הייתי במעקב אצל הרופא שלי בקהילה, ובאותו יום כשבאתי הוא לא היה ורופא אחר עשה לי בדיקה", מספרת ה', תושבת חולון שזהו הריונה הראשון.
"הייתי בשבוע 29 עם שלייה קדמית ולא הרגשתי טוב תנועות עובר. הרופא בדק, יש לומר באופן מהיר ופתאום הפנים שלו האדימו, שאלתי אם הכל בסדר ואז הוא אמר לי שאין דופק, שהעובר מת".
האישה, שזהו הריונה הראשון, היתה המומה מן הבשורה. הרופא אמר לה להתפנות לבית החולים, "הגעתי לוולפסון ובאיזה שהוא מקום לא השלמתי עם מה שהוא אמר. בעלי אמר: הרופא בדק וזה כנראה המצב, ברגע שבמיון ראו שאני בשבוע 29 ואין דופק, מהר מאוד לקחו אותי האחיות, עשו לי אולטרסאונד וחיבקו אותי. היה דופק", היא מספרת.
ה' אושפזה לכמה שעות ולאחר מכן שוחררה והמשיכה לבצע מוניטור בבית כאשר המשך ההריון עבר עליה בתחושות קשות בשל המקרה, "הרופא התנצל ואמר שהמכשיר לא היה בסדר, אחר כך ילדתי בשבוע 39 בלילה בניתוח קיסרי. צביה האחראית בחדר הלילה הייתה מדהימה, כך גם המיילדת מורן וד"ר מיכל קובו שליוותה אותי בתהליך".
"יולדת מקסימה, מלאת שמחת חיים, התקבלה לחדר לידה לאחר השראת לידה, עם המון ציפייה ותקווה. הלידה התקדמה באיטיות, ועל כן בסופו של דבר הוחלט על סיום הלידה בניתוח קיסרי. ה' קיבלה בהבנה את ההחלטה הרפואית", מסבירה ד"ר מיכל קובו, מנהלת מחלקת היולדות וחדר לידה.
"הניתוח עבר בשלום ושמחה גדולה הייתה לה ולמשפחתה וכמובן גם לצוות המטפלים בחדר הלידה ומחלקת יולדות. התרגשות רבה יש תמיד בכל לידה ובמקרה שלה היא היתה מיוחדת במינה".