בבית החולים בילינסון נפתחה השבוע מרפאה למעקב וליווי נשים הרות שהתחסנו כנגד נגיף הקורונה.
המרפאה החדשה מורכבת מצוות מומחים להריון בסיכון ותעניק מענה, ליווי, ייעוץ, מעקב וטיפול לנשים הרות שהתחסנו או לייעוץ לכאלו המתלבטות האם להתחסן. המרפאה תעניק כתובת לכל השאלות שמציפות את אותן נשים בתקופה האחרונה.
1 צפייה בגלריה
הריון גנטיקה מחלות גנטיות
הריון גנטיקה מחלות גנטיות
הריון גנטיקה מחלות גנטיות
(צילום המחשה: shutterstock)
על רקע מבצע החיסונים בישראל עולות שאלות רבות של נשים בהריון באשר ליעילות, כדאיות והשלכות החיסון עליהן. בין השאלות הנפוצות ביותר ניתן לציין שאלות כדוגמת האם הנוגדנים עוברים לעובר, האם תופעות הלוואי של החיסון יכולות להשפיע על התפתחות העובר ועוד.
"בימים אלו מאושפזות בישראל למעלה מ-50 נשים הרות הסובלות מסיבוכי מחלת הקורונה. התקופה הזו מטבעה מייצרת לחץ רב ואנו נתקלים בנשים אשר ניזונות מחלקיקי מידע שרק מוסיפים מימד של לחץ. המרפאה הזו מייצרת עבורן כתובת תומכת, מעקב ברור, רצוף ומתמשך עד הלידה" מסביר פרופסור ארנון ויז׳ניצר מנהל ביה״ח לנשים. המרפאה תציע תשתיות מעקב, בדיקות אולטרסאונד, מוניטור, ייעוץ והכוונה בדגש על קבלת החיסון לקורונה.
קראו גם:
פרופסור ערן הדר מומחה לרפואת האם והעובר:״הקורונה קיימת סביבנו כבר יותר משנה, ישנם עוד הרבה דברים שאנו לא מכירים בנושא, זאת לצד החיסון שקיים מעט זמן והחשש מהשלכותיו בעיקר בקרב נשים הרות. אנחנו משוכנעים שקיימת חשיבות להתחסן גם במהלך ההיריון ומקווים כי המרפאה תספק מעטפת תומכת לכל הנשים שמתבלטות האם להתחסן, נשים שחוסנו או נשים שחלו והחלימו. לצד הליווי, הייעוץ והתמיכה, המרפאה שלנו תרכז את הטיפול בנשים ההרות ונבצע מעקב צמוד עד הלידה ואחריה לרבות בדיקות התפתחות ונוגדנים."
טלפון 03-9377566
פקס 7656
מייל bl2035120@clalit.org.il
בניין נשים, קומה 2
מרפאת אם עובר