אור כהן מראש העין היא אחת המועמדות הבולטות לזכייה בגמר "הכוכב הבא", תוכנית הריאליטי המשודרת בימים אלה בקשת 12 שהזוכה בה ייצג את ישראל באירוויזיון.
2 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
אור כהן
(צילום מסך מתוך קשת 12)

אור, בת 20 תושבת העיר, היא בוגרת מגמת המוזיקה בתיכון בגין וקונסרבטוריון סימפוניה בעיר. היא נטלה במהלך השנים חלק במגוון אירועים עירוניים בראש העין וחלק מהתושבים כבר מכירים אותה. אחרי שירות לאומי במד"א, אור מתנדבת בשנים האחרונות במחלקה האונקולוגית בבית החולים שיבא, שם היא משמחת את המטופלים.
בחודשים האחרונים אור הפכה להיות אחת הדמויות האהובות ביותר על המסך. עם ביצועים מרשימים וקול מרטיט לבבות היא גרמה לשופטים בתוכנית להתאהב בה ולקבל "כחולים" בזה אחר זה. השופט רן דנקר אפילו קיפץ באקסטזה על השולחן באחד השירים. גם הקהל באולפן הצביע לה בכמויות גדולות ולכן אור זכתה ראשונה בכרטיס לגמר הנכסף.
ממש בשעות אלה אור כהן מתכוננת בהתרגשות גדולה לגמר הגדול, יחד עם הפיינליסטים האחרים: עדן גולן, מיקה משה ודור שמעון. על פי ההערכות, המתחרה הבולטת מול אור כהן על זכייה בתוכנית היא הזמרת עדן גולן – זמרת מקצועית ברמה גבוהה.
אור מביאה איתה הרבה לב ונשמה, היא ישראלית בכל רמ"ח אבריה, ובשנה הרגישה הזאת הרי שמדובר ביתרון גדול.

2 צפייה בגלריה
רן דנקר עולה על השולחן בזמן שיר של אור כהן
רן דנקר עולה על השולחן בזמן שיר של אור כהן
רן דנקר עולה על השולחן בזמן שיר של אור כהן
(צילום מסך מתוך קשת 12)

קראו גם:

בראיון שנערך עימה באתר מאקו, חשפה אור כהן באופן מסקרן שהיא מכינה לגמר "עיבודים שלא מביישים". היא הוסיפה ש"אתם הולכים להתרגש ביחד איתי. מאוד הייתי רוצה שכולם יאהבו ויתחברו כי אני משקיעה מאוד. אני רואה ליהנות בגמר, לא להיות בלחץ ולא לקבל את זה ברע".
איזה שיר אור כהן תשיר בגמר? בהפקה עדיין שומרים את זה בסוד, כדי שנחכה במתח עד לגמר.
אחרי הביצועים המדהימים שלה, במיוחד עם "לא ידעתי שתלכי ממני" ו"חומות חימר" בחצי הגמר, ניתן לצפות לכך שנתרגש מאוד ממנה. אור, אנחנו אוהבים אותך ובטוחים שתייצגי אותנו בכבוד.