1 צפייה בגלריה
סיגל שיינמן בערב הפרידה. צילום: באדיבות רפאל חתוכה, דובר עיריית ראש העין
סיגל שיינמן בערב הפרידה. צילום: באדיבות רפאל חתוכה, דובר עיריית ראש העין
סיגל שיינמן בערב הפרידה. צילום: באדיבות רפאל חתוכה, דובר עיריית ראש העין
ערב פרידה מרגש מסיגל שיינמן, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק חינוך ממלכתי, נערך בשבוע שעבר במועדון הצעירים קאסה ב"נווה אפק". ראש העיר שלום בן משה ועמיתיה של סיגל בעירייה, באגף החינוך, בבתי הספר בעיר ובני משפחתה הקרובים, הגיעו, כיבדו וסיפרו אודות עשייתה של סיגל במשך השנים בתפקידיה השונים כמחזיקת תיק חינוך בעשור האחרון, ותיק תרבות נוער ופנאי בקדנציה הראשונה שלהבמקביל כיהנה סיגל כיו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים העירונית "מקום בלב", יו"ר הוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי, ויו"ר הוועדה לאיכות הסביבה.
שלום בן משה, ראש העיר: "לסיגל היתה תרומה עצומה לעיר, החל מהמצפן החינוכי והתרומה לקריות החינוך, לאיכות הסביבה, למעמד האישה ולשוויון זכויות. היא עשתה וקידמה פרויקטים אלה מעומק הלב. סיגל היא לוחמת רצינית מאד, הפועלת מתוך הבנה והזדהות. הניסיון שלה בתחום החינוך עמוק בנשמה שלה ואני אומר לה תודה בשם כל המנהלים, המורות ועובדי המערכת העירונית".
יאיר דואק, יו"ר הנהגת הורים ישובי: "בשם ועד ההורים וכל ההורים...היית שותפה לדרך וחברה של ועד ההורים ושלי באופן אישי ...תמיד עוזרת לנו...תמיד ראית לנגד עיניה את טובת הילד ואת טובת ההורים....תמיד ידעתי שיש למי לפנות בכל שעות היממה..."
עומר שכטר חברה לסיעה של סיגל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך ממלכתי: "סיגל היא נציגת ציבור, אשת חינוך אמיתית עם הרבה תשוקה ואהבה אמיתית למה שהיא עושה ... השאירה בי הרבה חותם... היה לי כבוד לעבוד אתך בחמש השנים האחרונות...למדתי ממך המון בקדנציה האחרונה
שלמה שילה, מנכ"ל העיריה: "לא האמנתי שתעזבי...עד היום אני לא יכול לתאר שהחינוך בראש העין מתנהל בלי סיגל....מיצבנו ביחד את המצפן החינוכי והמצפן של ראש העין...וקטור עם השכונות החדשות בקפיצת מדרגה... הרבה מאד בזכותך, החיבה מאד מיוחדת והתשוקה שלך והראייה המערכתית וההבנה העמוקה מה זה חינוך. ראש העין התברכה בך...
ילדיה של סיגל, ספיר, אורן ותום, ברכו את אמם בדברים אישיים מרגשים ומחויכים וברכו על החלטתה לקחת חופשה מהפעילות הציבורית.
בעלה של סיגל, אבי, שהנחה את הערב , סיפר ב"תשעים שניות על סיגל", ובמקום ברכה בחר לשיר את "שיר אהבה בשבילך" של ניסן פרידמן בעיבוד למילים אישי לסיגל ובעיבוד וניהול מוזיקלי של עמר מליניאק ובליווי ההרכב של מגמת המוזיקה בתיכון בגין עם הזמרות המלוות נועה וענבר שבהמשך שרו את "רק מילה טובה" ו"זה מה שאת אוהבת".
לסיום הערב, סיגל נצלה את ההזדמנות ונפרדה בדברי הוקרה חמים ומרגשים לכל חבריה ועמיתיה בעיר ובאגף החינוך.
תודה לכל חבריה ועמיתיה של סיגל ובני המשפחה שבאו להיפרד מסיגל שמסיימת פרק משמעותי בחייה ובחיי העיר. תודה מקרב לב לראש העיר שלנו שלום בן משה, למנכ"ל העיריה שלמה שילה , לגיורא המארח מנהל הקאסה, ליאיר דואק יו"ר ועד הורים ישובי, שהיה בין יוזמי הערב, להרכב המוזיקלי של מגמת המוזיקה בתיכון בגין בניהולו המוזיקלי של עמר מליניאק, וכמובן ליוזמות ומפיקות הערב לרותם ובר, לרינת מגידו, ואריאלה חיימי.