2 צפייה בגלריה
דניאל לוגסי במהלך המופע. קול מרטיט לבבות
דניאל לוגסי במהלך המופע. קול מרטיט לבבות
דניאל לוגסי במהלך המופע. קול מרטיט לבבות
בהיכל התרבות בפתח תקוה עלה אמש (חמישי) בהופעת בכורה עולמית (!) מופע מרשים של עשרה פסנתרי כנף בשם "פיאנו מאניה". מדובר על קונצרט חדשני המביא צלילים שלא נשמעו באף אולם קונצרטים עד היום, עם זמרים וכוכבים שמצטרפים לפסנתרנים לביצועים ושילובים יוצאי דופן.
בין המשתתפים היו דוד ד'אור, ארקדי דוכין, רמי קליינשטיין, דניאלה לוגסי, לאוניד פטשקה, קרן חנן, אנה קייסרמן, ויקטור סטניסלבסקי, מיכאל זרצקל, עדן גיאת, רביב לייבזירר, ליאור פארי ואנדי פלדבאו. על כל האירוע ניצח האחד והיחיד גיל שוחט.
מעל כל הפסנתרנים והזמרים שהזכרנו לעיל, אנחנו התרשמנו במיוחד משניים שהצליחו לרגש את כל הקהל. מדובר על דניאל לוגסי ולאוניד פטשקה.
לוגסי היא זמרת אופרה ברמה הגבוהה ביותר. קולה מרטיט את הלבבות ואת הנשמה. היא הצליחה בערב הזה להביא אותנו לעולם קסום וחלק מהקהל אף הזיל דמעה. כשהיא ביצעה במשותף עם דוד ד'אור את השיר "אבינו מלכנו", נדמה היה שהיא מצליחה באמת להגיע אליו. תפילה אדירה ומרגשת כזאת עוד לא ראינו בהיכל. אגב, במהלך המופע לוגסי החליפה לפחות 4 שמלות.
2 צפייה בגלריה
לאוניד פטשקה. ביצוע מדהים על הפסנתר
לאוניד פטשקה. ביצוע מדהים על הפסנתר
לאוניד פטשקה. ביצוע מדהים על הפסנתר
לאוניד פטשקה הוא אמן בקנה מידה בינלאומי. הוא מנגן על הפסנתר במהירות שמגיעה ל-250 קמ"ש והופעתו היא לא רק מוזיקלית, אלא תיאטרלית. עם הז'קט האדום והמנצנץ שלו הוא גרם לקהל לחייך ולהנות ממוזיקה מקצועית בלי לשכוח גם להכניס הרבה נשמה.
מגיעה כמובן מילה טובה לאריה ימיני, מנכ"ל ההיכל, שהביא את הופעת הבכורה של המופע לפתח תקוה.
כן, היו שם גם שירים נהדרים של הזמרים שכולנו אוהבים קליינשטיין ("מתנות קטנות") ודוכין ("מי אוהב אותך יותר ממני?"). היה את גיל שוחט שעם הכריזמה שלו מצליח גם לנגן וגם לנהל את כל העסק המורכב הזה. לא בכל יום מגיעים עשרה פסנתרים להיכל התרבות, או כמו ששוחט אמר: אפילו מוצארט ובך לא חלמו על זה.