1 צפייה בגלריה
ההצגה "רומיאו ואמא" בהיכל התרבות
ההצגה "רומיאו ואמא" בהיכל התרבות
ההצגה "רומיאו ואמא" בהיכל התרבות
ההצגה "רומיאו ואמא" של הקמארי, שהוצגה בשבוע שעבר בהיכל התרבות בפתח תקוה, מספקת לקהל את השילוב הבלתי אפשרי בין עולם הריאליטי הטלוויזיוני למציאות האמיתית. העלילה מעניינת ומפתיעה ולצד קטעים מצחיקים יש בה גם הרבה דרמה ורגש.
זאת העלילה של ההצגה: ששי בן עטר, הכוכב הכי גדול שיצא מעיירת הפיתוח "תקוות", חוזר עכשיו ליישובו כדי לבחור נער מקומי שיגלם את "רומיאו" בהפקה נוצצת של "רומיאו ויוליה".
מולי מלכא, הנער הכי מוכשר בתקוות, כמעט ומקבל את התפקיד הנחשק אבל בשורות רעות לגבי מצבה הבריאותי של אימו זורקות את מולי מהבמה הנוצצת אל המציאות הקשה. הדבר היחיד שנותר לו לעשות כדי לתת לאמא שלו קצת תקווה הוא... לשקר לה שקיבל את התפקיד הנכסף.
המצב אליו נקלע מולי יוצר קומדיה של שקרים שרק מסבכים אותו יותר ויותר, ולמרות זאת מולי מצליח לסחוף אחריו את חבריו, משפחתו והעיירה כולה כדי לתת לאימו כמה רגעי אושר. זה סיפור על אהבה כל כך גדולה בין ילד לאמא שלו, אפילו גדולה יותר מאהבתם של רומיאו ויוליה.
הקומדיה החדשה של הצמד גור קורן וגלעד קמחי ("ציד המכשפות" "המוגבלים", "השחקנית") המשלבת צחוק ורגש וכמו גם ביקורת על עולם הריאליטי והכוכבים לרגע שהופכים להיות גיבורי התרבות שלנו.
המשתתפים בהצגה: דולב אוחנה, אלעד אטרקצ'י, רועי אסף, אסנת בן יהודה, ניסו כאביה, שמחה ברבירו, ענת מגן שבו, מזל קטי מלכה/נאוה לוי, שרה פון שוורצה, גור קורן, דוד שאול, אדוה רודברג,. יובל אור פורת ילדות: אמילי מלישבה, ליה עמרם רוקח, קלואי מרואלי.
על הבאת ההצגה להיכל המקומי אחראי המנכ"ל אריה ימיני. הקהל, שחלקו הגדול היה צעיר, בהחלט נהנה ונשאר מרותק לאורך כל 105 דקות המופע.