1 צפייה בגלריה
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי
רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקווה, הרב דוד פרץ מרבנות פתח תקווה וצמרת הנהלת רשת בורגרים, בהם שרון שפירא סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB, אייל גדליה סמנכ"ל רשת בורגרים ועוד, הגיעו אתמול בערב (יום ראשון) לסניף 'בורגרים' סגולה בפתח תקווה, לחגוג את חנוכה יחד עם לידור בלאיש, זכיין הסניף אשר יזם וארגן מסיבה ל-100 בעלי צרכים מיוחדים, חברי עמותת שקל פתח תקווה, אשר עוסקת בקידום בוגרים עם מוגבלויות בתחום התעסוקתי תוך שילובם המקסימלי בתעסוקה בקהילה.
המסיבה שנערכה, הינה מסורת המתקיימת זו השנה השלישית ברציפות וכללה ארוחת ערב חגיגית ממיטב תפריט 'בורגרים' והופעות של זמרים שהתנדבו להופיע, בניהם: מני פרץ, רונן דנוך, קובי שי ואיקו יוסף.
האירוע נפתח בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה ע"י הרב דוד פרץ וראש העיר הנכנס של פ"ת: רמי גרינברג, שאמר בדברי ברכתו כי "סניף בורגרים פ"ת מהווה דוגמא ומופת למקומות עבודה המעסיקים במהלך כל השנה אנשים בעלי צרכים מיוחדים ודואגים להם שיוכלו להתפרנס בכבוד, לצרכיהם החברתיים והתרבותיים ולשילובם בחברה." עוד הוסיף גרינברג: "כולי תקווה כי מפעלים ומקומות עבודה אחרים ילכו בעקבות בורגרים ויביאו גם הם אור גדול לחברה בכלל ולאנשים הזקוקים לכך בפרט".
שרון שפירא סמנכ"ל השיווק בקבוצת BBB חתם את האירוע ואמר: "חג החנוכה הוא חג של אור ונסים. עשייתו המפוארת של סניף בורגרים בסגולה למען אנשים עם מוגבלויות הינה סוג של נס במהלך כל השנה ואנו מברכים על כך. סניף זה מהווה דוגמא ומודל לחיקוי ברשת בורגרים"
עם תום הטקס המסורתי ושלב הברכות, נהנו הסועדים מהופעות וריקודים, בשילוב מנה אחרונה של סופגניות במגוון טעמים.