1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות מתוק בלב
צילום: באדיבות מתוק בלב
צילום: באדיבות מתוק בלב
תלמידי בית הספר "נוה עוז" בפתח תקוה בסיוע מיזם "מתוק בלב", ערכו השבוע מבצע איסוף ספרים לטובת הקמת ספריית ילדים בקיבוץ כרם שלום, על גבול עזה.
תלמידי בין הספר "נוה עוז" בפתח תקוה אספו השבוע 700 ספרים לטובת הקמת ספריית ילדים בקיבוץ כרם שלום השוכן על גבול עזה. מאחורי היוזמה להקמת הספרייה עומד גדי בשארי, תושב העיר והבעלים של המיזם החברתי "מתוק בלב". "עד היום היתה בקיבוץ ספרייה עם ספרים מאוד משומשים ובלויים, לפחות לפי התמונות שקיבלתי" הוא מסביר "אני חושב שעידוד קריאה זה דבר חשוב ומקווה שבזכות הספרים החדשים, יצליחו ילדי הקיבוץ להרגיש שהחיים קצת יותר 'נורמליים' עבורם".
בשארי רתם לטובת העניין את מנהלת בית הספר, רגינה פוקס, המורה חבצלת בשארי שיחד עם ילדי בית הספר הצליחו לאסוף מאות ספרים, אליהם צירפו הילדים גלויות אישיות לעידוד והעלאת המורל בקרב תושבי הדרום, אשר עוברים ימים לא קלים.
"שוחחתי עם הילדים על המטרה לשמה אנחנו עורכים את מבצע איסוף הספרים הזה", מוסיף בשארי "הגעתי לבית הספר אחרי לילה קשה של מלחמה בעזה, במהלכו ילדי הקיבוץ שהו במקלטים וזאת היתה עבורי הזדמנות להעביר לילדים את תחושת הערבות ההדדית, שהיא מהות העשיה והמטרה עליה מתבסס מיזם 'מתוק בלב'".
מתי צפויים הספרים להגיע לביתם החדש?
"כבר בשבוע הבא. כולי תקווה שעד אז נראה ימים טובים ושקטים יותר באזור הדרום ובכלל הארץ".