2 צפייה בגלריה
צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה, המחזמר המצליח שהפך לסרט, הופיע בהיכל התרבות בפתח תקוה וסחף את הקהל.
השירים, הצלילים והשחקנים היו נפלאים. זה היה מופע הרמוני של להקה נהדרת המשלבת ילדים שעושים עבודה מקצועית ומהנה.
העלילה מתרחשת בזלצבורג, אוסטריה. מריה היא אישה צעירה, תוססת ומוזיקלית, שעומדת להפוך לנזירה. לאחר ששוב התעכבה בהרים כדי לצפות בשקיעה, אם המנזר מחליטה לשלוח אותה להיות אומנת לשבעת ילדיו של קפטן וון טראפ.
הקפטן גאורג וון טראפ, לשעבר קצין בחיל הים האוסטרי, הוא אלמן קפדן ואב לשבעה. מאז שאשתו נפטרה, הוא סירב להכניס שמחה ומוזיקה לבית, והבית התנהל כמו אחת מספינותיו של הקפטן. מריה מצליחה לחדור לליבותיהם של הילדים ומלמדת אותם לשיר. עד מהרה מריה חודרת גם-כן לליבו של הקפטן. הקפטן, שעומד להינשא לברונית ושמה אלסה שריידר, אלמנה עשירה ואשת חברה מווינה, מבטל את אירוסיו לברונית ומתחתן עם מריה.
2 צפייה בגלריה
צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה
תוך כדי, מעמדם של הנאצים מתחזק באוסטריה כחלק מה"אנשלוס", והנאצים דורשים מקפטן וון טראפ להצטרף לשורותיהם. וון טראפ, שמזהה אצל הנאצים את רמיסת הערכים הפטריוטיים והמוסריים שהוא מאמין בהם, בורח יחד עם מריה וילדיו מיד לאחר הופעה בה הם שרים. רגע לפני שהגבול נסגר, מצליחה המשפחה לברוח, והיא צועדת ברגל בהרים לעבר שווייץ.
האחראי על הבאת המחזמר להיכל הוא המנכ"ל אריה ימיני. הקהל בהיכל התרבות, שמילא את האולם, נהנה מכל רגע. אנחנו נהנינו מאוד מהשירים הקלאסיים שמוכרים בכל העולם.